آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

چهره پیرزن «دستفروش» مخملباف چطور گریم شد؟



اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم دستفروش

گریم عبدالله اسکندری بر چهره محمود بصیری که توجه‌های جهانی را به او معطوف کرده بود، از نگاه این هنرمند به یادماندی‌ترین بخش کارنامه کاری‌اش است.

به گزارش خبرآنلاین، اسکندری گریمور شناخته شده سینمای ایران است که از روزهای پیش از انقلاب تا امروز چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون را گریم کرده، با نگاهی به پرونده کاری خود، گریم پیرزن فیلم «دستفروش» را به یادماندنی‌ترین کار خود می‌داند.

او در این کار صورت محمود بصیری را به شکل یک پیرزن گریم کرده بود.

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم دستفروش


محمود بصیری با گریم در فیلم «دستفروش»
اسکندری در گفت‌وگویی با خبرآنلاین، در مورد گریم محمود بصیری در فیلم «دستفروش» گفت: «پیرزن فیلم «دستفروش» برایم یک تحول بود. دو سال بعد از آن کار، عکس پیرزن «دستفروش» را برای شرکت کرول فرستادم تا ببینند با فوم‌های آنان چه کاری انجام شده است. وقتی آنان عکس را دیدند به گفته دوستم که در آنجا بود باور نمی‌کردند که من در ایران این کار را انجام داده باشم.»

او ادامه داد: «هفت هشت سال بعد از آن بود که یکی از دوستانم برای مجله «میک‌آپ آرتیسیت» از من عکسی خواست و من عکس پیرزن «دستفروش» را برایشان فرستادم. قرار بود عکس روی جلد مجله برود که بعد به دلیل برخی مسائل سیاسی این اتفاق نیافتاد. بعد از مدتی در میان 150 شرکت‌کننده در مسابقه گریمی در همین مجله، پرچم 10 کشور به عنوان کشورهای دارای گریم منتشر شد که عکس پرچم ما هم به واسطه همان عکس انتشار یافت. به همین دلیل است که نسبت به آن گریم سمپاتی بیشتری دارم.»

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------