اقدام عجیب یک کارگردان برای فیلم‌های توقیفی‌اش



اخبار,اخبار فرهنگی ,محمد شیروانی

محمد شیروانی کارگردانی که تا به حال جوایز زیادی از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت کرده در اعتراض به توقیف فیلم‌هایش، آنها را در سایت شخصی خود حراج کرد.

 شیروانی در متنی که روی سایت خود قرار داده؛ نوشته است: من به این بی‌عدالتی اعتراض دارم و همه 18 فیلم سینمایی و غیرسینمایی خودم اعم از توقیفی و آزاد که در طول 18 سال گذشته از انتشار در کشورم محروم بودند را از شب چهارشنبه 20 خرداد 94 روی وب‌سایت شخصی‌ام منتشر می‌کنم.

او همچنین نوشته است: فیلمی که دانلود می‌کنید تا به حال منتشر نشده است درصورتی‌که دیگری از دانلود اختصاصی شما استفاده کند؛ دست در جیب مؤلف اثر کرده. این وجدان ماست که همواره همراه ماست نه صاحب اثر.

شیروانی همچنین اعلام کرده است از 21 خرداد تا 26 خرداد هر روز از ساعت 11 صبح تا 6 بعداظهر مقابل سینما آزادی پاسخگوی مخاطبان فیلم‌هایش خواهد بود.

هم اکنون علاقمندان می‌توانند به‌طور مثال فیلم "لرزاننده چربی" را با دو کیفیت و قیمت‌های 7 هزار تومان و 9 هزار تومان از روی سایت شخصی محمد شیروانی دانلود کنند. علاقمندان خارج از کشور هم می‌توانند با پرداخت 7 دلار و 10 دلار فیلم را دانلود کنند.

فیلم "لرزاننده چربی" باوجود داشتن پروانه ساخت از وزارت ارشاد، اجازه نمایش دریافت نکرد و 4 سال است که اجازه نمایش ندارد. این فیلم منتخب جشنواره ساندنس 2013 و برنده ببر طلایی بهترین فیلم جشنواره روتردام 2013 است.

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------