چرا جرج کلونی پول‌هایش را به لبنان می‌فرستد؟



اخبار,اخبار فرهنگی ,جرج کلونی

«من علاقه‌مندم بدانم آقای کلونی چقدر از شرکت پول گرفته٬ و چقدر از این پول به لبنان رفته است؟» ٬ این سوال یکی از سهامداران از مدیر اجرایی شرکت تایم وارنر بود.

به گزارش خبرآنلاین٬ جمعه ۱۹ ژوئن نشست سالانه شرکت تایم وارنر تبدیل به صحنه‌ای برای حملات شخصی به جرج کلونی و همسرش شد. در جلسه پرسش و پاسخ یکی از سهامداران اعلام کرد گفت مسائل پشت‌پرده زشت و ناهنجاری در ازدواج جرج کلونی با امل علم‌الدین وجود دارد. این اظهارات باعث شد که مدیراجرایی شرکت مداخله کرده و با اعلام اینکه نشست سالانه شرکت جایی برای بیان دیدگاه‌های شخصی افراد نیست٬ اوضاع را آرام کرد.

«برای فیلم‌های «آرگو»‌و «جاذبه» چقدر به کلونی پرداخت کرده‌اید؟» این سوال که از جانب یکی از سهامداران خانم شرکت مطرح شد٬ آغازگر یک حمله بی‌ربط به جرج کلونی و همسرش امل علم الدین بود. سهامدار مذکور این زوج هالیوودی را به انتقال پول به دشمنان آمریکا متهم کرد. این سهامدار در ادامه حرف‌هایش گفت : « علم‌الدین در رسانه‌ها به عنوان یک وکیل بین‌المللی مدافع حقوق بشر نشان داده می‌شود٬ اما او اینگونه نیست. او وکیل جنایتکاران است. او وکیلی است که اشرار را به خیابان باز‌می‌گرداند.»

در این نشست برخی از فیلم‌های شرکت چون «توده سیاه» و «بت‌من و سوپرمن :‌ طلوع عدالت» معرفی شدند. «بتمن و سوپرمن ‌: طلوع عدالت»پیش بینی می‌شود به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2016 میلادی تبدیل شود. دیگر فیلم مهم این شرکت یعنی «توده سیاه» نیز با بازی خیره کننده جانی دپ ۱۸ سپتامبر به اکران گذاشته خواهد شد.

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------