آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

معرفی برترین شخصیت‌های سینمایی در تاریخ



اخبار,اخبار فرهنگی ,برترین شخصیت فیلم در تاریخ سینما

شخصیت «ایندیانا جونز» در حالی به عنوان برترین کاراکتر سینمایی تاریخ انتخاب شده است که ساخت قسمت جدید از این مجموعه فیلم از سوی کمپانی دیزنی در هاله‌ای از ابهام قرا ردارد.

معرفی برترین شخصیت‌های سینمایی در تاریخ مجله «امپایر» در جدیدترین نظرسنجی خود کاراکتر «ایندیا جونز» با بازی «هریسون فورد» را به عنوان برترین شخصیت فیلم در تاریخ سینما معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، «ایندیانا جونز» با پیشی گرفتن از کاراکترهای معروفی چون «جیمز باند»، «بتمن» و «هان‌سولو» عنوان برترین شخصیت را در تمام ادوار تاریخ سینما از سوی مجله فیلم «امپایر» از آن خود کرد.

«هریسون فورد» 72 ساله در این نظرسنجی که از 10 هزار سینمادوست از سراسر جهان انجام گرفته بود در سه شخصیت برتر تاریخ سینما نقش آفرینی «ایندیانا جونز» و همچنین «هان‌سولو» در جنگ ستارگان را برعهده داشته است.

این فیلم‌ها حاصل همکاری استیون اسپیلبرگ کارگردان آن و جورج لوکاس فیلنامه‌نویسِ دستیار و تهیه‌کننده آن است و «هریسون فورد» که نقش اصلی را بر عهده دارد، در این فیلم نقش ماجراجویی بی‌پروا را ایفا می‌کند که در جستجوی دست‌نیافتنی‌ترین گنج‌های دنیاست.

«مهاجمان صندوق گمشده» (1981)، «ایندیانا جونز و معبد مرگ» (1984) و «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» (1989) و «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» (2008) چهار فیلمی هستند که تا کنون در این مجموعه فیلم ساخته شده است.

در نظرسنجی مجله امپایر تنها شخصیت زن در میان 10 کاراکتر برتر هنر هفتم نیز شخصیت «الن دیپلی» در فیلم «بیگانگان» است.

به گزارش گاردین، پس از «ایندیانا جونز»،«جیمز باند» و «هان‌سولو» شخصیت «بتمن» در مکان چهارم و «الن ریپلی» (بیگانگان) در مکان پنجم جای گرفته است و در جایگاه‌های بعدی نیز به ترتیب کاراکترهای «جوکر»،«جان مک کین» (جان سخت)،‌ «تایلو دوردن» (باشگاه مشت زنی)،«دارث ویدر» (جنگ ستارگان) و شخصیت «دود» در فیلم «لبوفسکی بزرگ» قرار گرفتند.

شخصیت «ایندیانا جونز» در حالی به عنوان برترین کاراکتر سینمایی تاریخ انتخاب شده است که ساخت قسمت جدید از این مجموعه فیلم از سوی کمپانی دیزنی در هاله‌ای از ابهام قرا ردارد.

کمپانی «دیزنی» با خرید «لوکاس فیلم» به قیمت 4/05 میلیارد دلار در حال حاضر تمرکز خود را روی ساختن دنباله برای فیلم «جنگ ستارگان» قرار داده است و هنوز تاریخ معینی برای ساخت فیلمی از مجموعه «ایندیانا جونز»اعلام نکرده‌اند و حتی فیلمنامه‌ای نیز برای آن تدارک ندیده‌اند.

برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که در صورتی که دیزنی تصمیم قطعی برای ساخت قسمت جدید این فیلم بگیرد، «کریس پرت» بازیگر فیلم‌های پرفروش «نگهبانان کهکشان» و «دنیای ژوراسیک» به عنوان گزینه اصلی برای جایگزینی «هریسون فورد»در نقش «ایندیانا جونز» در نظر گرفته شده است.

نکته جالب در نتایج نظرسنجی مجله «امپایر» این است که در میان 10 شخصیت برتر تاریخ سینما ابر قهرمانان «مارول» هیچ جایگاهی ندارند.

 

اخبار فرهنگی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------