آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

این بازیگر تلویزیون ممنوع‌الکار است؟



اخبار,اخبار فرهنگی ,محمد متوسلانی

محمد متوسلانی را در مقام فیلمساز، با آثار درخشانی همچون «جستجوگر» و «کفش‌های میرزا نوروز» به خاطر می‌آوریم.

 

بازیگر کارگردان و فیلمنامه‌نویسی که بیش از نیم قرن در عرصه‌های متفاوت نمایشی حضور دارد. متوسلانی در مقام بازیگر در مجموعه «گاهی به پشت سر نگاه کن» ایفاگر نقش محتشم است. حضور این فیلمساز و بازیگر کهنه‌کار پس از سال‌ها به شایعه ممنوع‌الکاری متوسلانی در تلویزیون پایان داد. بهانه حضور در این سریال و فعالیت سینمایی نداشتن در کسوت فیلمساز، بحث‌های این گفت‌وگو را دربرمی‌گیرد.

او در بخشی از مصاحبه با جام جم در پاسخ به پرسشی درباره ممنوع‌الکاری‌اش، گفت: «از مدت‌ها قبل پیشنهاد جدی‌تری شده بود؛ اما درباره سریال گاهی به پشت سر نگاه کن موضوع فرق می‌کرد. می‌دانید اگر قصه و نقشی که قرار است بازی کنم برایم جذابیتی نداشته باشد قطعا حضور در آن سریال یا فیلم را نخواهم پذیرفت. مازیار میری را می‌شناختم. اغلب آثار سینمایی‌اش را دیده‌ام. مخصوصا «سعادت‌آباد» که فیلم متفاوتی در کارنامه اوست. اما با کارهای تلویزیونی‌اش آشنا نبودم تا این‌که اتفاقی سریال «گاو صندوق» را که شبکه آی‌فیلم پخش می‌کرد، دیدم. با توجه به چارچوب‌های تلویزیون، سریال خوبی ساخته بود. همه این عوامل دست به دست هم داد تا مشتاق شوم در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن با میری همکاری کنم.»

اخبار فرهنگی - جام‌جم

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------