آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

ازدواج مجدد تام کروز خبرساز شد



اخبار,اخبار فرهنگی , تام کروز

شایعات پیرامون ازدواج مجدد تام کروز خبرساز شد

نشریه «استار» با گذاشتن خبر ازدواج مجدد تام کروز روی جلد خود، بار دیگر تام کروز را در مرکز شایعات قرار داد.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی خبر ازدواج تام کروز ۵۳ ساله برای چهارمین بار به سوژه داغ مطبوعات بدل شده که این بار از امیلی توماس دستیار ۲۲ ساله وی به عنوان همسر جدیدش یاد می‌شود.

مجله «استار» از قول منابع خود در مراکش این خبر را نقل کرده است. این در حالی است که کروز برای فیلمبرداری فیلم بعدی «مامور غیرممکن» در این کشور به سر می‌برد.

در پاسخ به این شایعه برخی از منابع نیز آن را نادرست خوانده‌اند و می‌گویند گزارش این مجله متکی بر مستندات ارایه نشده است.

تام کروز که سه سالی از جدایی‌اش از کیتی هولمز می‌گذرد، بر طبق خبرهای متعدد به دلیل باورش به ساینتولوژی و بنا به دستور رهبر این فرقه از همسرش جدا شد. او به همین دلایل اجازه ندارد تا با دخترش چندان ارتباط داشته باشد. عامل جدایی وی از نیکول کیدمن نیز همین مساله بود. او یک بار نیز در اوایل جوانی با هنرپیشه‌ای که چند سال از خودش بزرگتر بود ازدواج کرده بود.

ساینتولوژی یا مکتب علم گرایی، مجموعه‌ای از تعالیم است که ال رون هابارد نویسنده داستان‌های علمی تخیلی آن را توسعه بخشید. علم گرایی به معنای اعتقاد به لزوم محوریت علوم تجربی و روش تجربی در همه شئون زندگی است​.

 

اخبار فرهنگی - مهر

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------