آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بهنام تشکر: سعی کردم از نیما افشار فاصله بگیرم



اخبار ,اخبار فرهنگی ,بهنام تشکر

 

اخبار فرهنگی - بهنام تشکر:

سعی کردم از نیما افشار فاصله بگیرم

بهنام تشکر که این روزها در سریال هفت سنگ نقش روزبه را بازی می کند، درباره حضورش در این سریال و ویژگی های نقش خود گفت:روزبه فردی است که از کار بیکار شده است.

اوضاع مالی خوبی ندارد و خانه نشین شده. مجبور است تا انجام کارهای خانه را برعهده بگیرد و با پدر خود در مواردی اختلاف سلیقه پیدا می کند.

 بهنام تشکر، بازیگر نقش روزبه در مجموعه تلویزیونی هفت سنگ درباره ویژگی‌های قصه این سریال بیان کرد: "هفت سنگ" یک اثر اپیزودیک است و در واقع قصه‌ای واحد نداشته و بین داستان‌ها هم پیوستگی خاصی وجود ندارد. اما می توان گفت یکی از سه خانواده محوری داستان در هر قصه پررنگ می شود.

وی در همین رابطه ادامه داد: هر یک از سه خانواده اصلی که در داستان حضور دارند، داستان های خاص خودشان را دارند. بعضی اوقات هم داستان ها به گونه ای در سریال مطرح می شوند که به هم ربط پیدا می کنند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان درباره کاراکتر روزبه در هفت سنگ که ایفای آن را برعهده دارد، نیز افزود: روزبه فردی است که از کار بیکار شده است. اوضاع مالی خوبی ندارد و خانه نشین شده. مجبور است تا انجام کارهای خانه را برعهده بگیرد و با پدر خود در مواردی اختلاف سلیقه پیدا می کند. پدرش او را به کار در یک قنادی تشویق می کند. اما به دلیل این که روزبه هنرمند است، به این کار رضایت نمی دهد و ترجیح می دهد بیکار بماند تا کار بهتری پیدا کند. همچنین خوشحالم و افتخار می کنم به این که نقش پسر آقای پرویز پورحسینی را در این سریال بازی می کنم.

وی در پاسخ به این که آیا همبازی شدن با فرناز رهنما که پیش از این در مجموعه ساختمان پزشکان نیز در موقعیتی مشابه مقابل شما به ایفای نقش پرداخته بود تکراری به نظر نمی رسد بیان کرد: به هر حال ما نمی توانیم گریم کاراکتر ها را آنقدر تغییر دهیم که بازیگر برای مخاطب ناشناس باقی بماند. اما تفاوتی که این کار با ساختمان پزشکان دارد، به تبع نگاه کارگردانی متفاوت آن از ساختمان پزشکان است.

 

فیلمنامه قصه ای جداگانه و مستقل دارد و اساسا اتفاقات مختلفی در این سریال برای روزبه و همسرش می افتد که همه این ها در ترکیب با هم کار را از ساختمان پزشکان متمایز می سازد.

این بازیگر با اشاره به این که رابطه روزبه و همسرش و موقعیت و جایگاه این دو کاراکتر تفاوت های زیادی با سریال ساختمان پزشکان دارد، گفت: نوع رابطه و تعاملی که بین روزبه و همسرش در هفت سنگ وجود دارد با رابطه دکتر نیما افشار ساختمان پزشکان و همسرش فرق زیادی دارد.

 

در آنجا نوعی رابطه زن سالاری حاکم بود اما در هفت سنگ این زن و شوهر موقعیت برابری در خانواده دارند. خود من هم سعی کردم از آن کاراکتر کاملا فاصله بگیرم. ضمن این که برای ایفای کاراکتر دکتر نیما افشار در ساختمان پزشکان از لحن خاصی استفاده می کردم و بیان آن متفاوت از روزبه در این سریال است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,بهنام تشکر

 سریال هفت سنگ


مجموعه تلویزیونی هفت سنگ کاری ازگروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست به تهیه کنندگی مجید مولایی و کارگردانی و نویسندگی علیرضا بذرافشان که در 40 قسمت 45 دقیقه ای مراحل تولید خود را پشت سر می گذارد.

 

این مجموعه اثری اپیزودیک است و داستان زندگی سه خانواده مختلف را روایت می کند و در هر قسمت با ورود بازیگران مهمان قصه ای جدید مطرح شده و نوع روابط شخصیت ها با هم دستمایه داستان پردازی قرار می گیرد.

اخبار فرهنگی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------