خانواده مرتضی پاشایی شورش را درآوردند!!



اخبار,اخبار فرهنگی ,مرتضی پاشایی

عموی مرتضی پاشایی هم در جدیدترین اظهارنظرهای خود اعلام کرده است که ترک های بیشتری از مرتضی پیدا شده و قرار است آنها را منتشر کنیم.

خبر محرمانه این هفته خبر انتشار آلبوم دیگری با صدای مرتضی پاشایی است! تعجب نکنید. این آلبوم همان آلبوم «گل بیتا» با صدای مرتضی پاشایی است که هفت سال قبل به صورت اینترنتی منتشر شده بود و حالا خانواده پاشایی امتیاز انتشار مجدد این آلبوم را در قبال رقم 320 میلیون تومان به موسسه ترانه سمان واگذار کرده اند.

رشید رفیعی تنظیم مجدد این آثار را برعهده داشته است و حتی گفته می شود چند قطعه از این آلبوم را به صورت دو صدایی قرار است با صدای رشید رفیعی و مرتضی بشنویم. 23 ام آبان امسال تاریخ قطعی انتشار این آلبوم در نظر گرفته شده است. اگر تاریخ اعلام شده که فقط برخی مدیران پخش دنیای هنر از آن اطلاع دارند و اجازه همگانی شدنش را به کسی نداده اند، درست باشد حتما شما هم متوجه شده اید که این تاریخ همان سالروز فوت این خواننده بی حاشیه و کم سروصداست.

خواننده ای که در زمان حیاتش هیچ گونه سوءاستفاده مالی از احساسات طرفدارانش نداشت و حالا پس از فوتش حاشیه هایی اینچنینی سراغ آثار او آمده است. مهدی کُرد، مدیر برنامه ها و تهیه کننده سابق آثار این خواننده درباره انتشار آلبوم گل بیتا معتقد است: «اگر این اتفاق بیفتد قطعا من یکی به شخصه مقابل این موضوع با قدرت می ایستم و اجازه انتشار این آلبوم را نخواهم داد.»

هر چند او پیش از این هم معتقد بود آلبوم «اسمش عشقه» باید به صورت رایگان در اختیار دوستداران مرتضی قرار بگیرد و امتیاز قانونی آن آلبوم متعلق به اوست و هرگز اجازه انتشار با قیمت بالا را برای آن اثر نخواهد داد اما نتیجه ماجرا این شد که او با دریافت مبلغی حدود 120 میلیون تومان امتیاز این اثر را به خانواده پاشایی واگذار کرد تا آلبوم با رقم 18 هزار تومان به طرفداران پاشایی فروخته شود!

عموی مرتضی پاشایی هم در جدیدترین اظهارنظرهای خود اعلام کرده است که ترک های بیشتری از مرتضی پیدا شده و قرار است آنها را منتشر کنیم. آلبوم هایی که دوستان مرتضی معتقدند این خواننده برخی آثار را برای خواننده های دیگر عمدتا گمنام آهنگسازی و تنظیم کرده و ماکت آنها در کامپیوتر شخصی اش موجود بوده و حالا خانواده قصد دارند با انتشار آنها به عنوان آلبوم جدید این خواننده، بار دیگر هواداران پاشایی را غافلگیر کنند!

آخرین صحبت های جنجالی درباره این آلبوم هم در نشست خبری آلبوم «اسمش عشقه» از سوی ترانه سرای آلبوم، مهرزاد امیرخانی مطرح شد که او پرده از اختلافاتی عمیق با خانواده پاشایی برداشت: «صحبت های زیادی تا پیش از ارائه رضایتنامه من برای ترانه های آلبوم وجود داشت. همه صحبت ها به صورت اس ام اسی موجود است. چند روز پس از صدور رضایتنامه ترانه ها همه چیز تغییر کرد. گفتند که شکایت می کنند و جلوی آلبوم را می گیرند یا زیاده خواهی ها و تنگ نظری های من باعث بیماری مرتضی شده است.

من فقط می توانم تاسف بخورم. همه چیز کاملا واضح است و جلوی همه این آدم ها اعلام کرده ام که هنوز هیچ چیز تمام نشده است. این مبلغی که پرداخت شده با آن چیزی که رسانه ای شده و می گویند هشتاد میلیون تومان گرفته ام، خیلی فاصله دارد. تنها 10 میلیون تومان به من داده اند و دیگر جواب تلفن های من را هم ندادند.»

اخبار فرهنگی - هفته نامه تماشاگران امروز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------