علی طباطبایی در خاک آرام گرفت +مصاحبه با هنرمندان در مراسم تشییع



اخبار,اخبار فرهنگی,علی طباطبایی

بازیگر شب یکشنبه به دلیل ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. همچنین مجلس یادبود این بازیگر جوان روز جمعه 13 شهریور ماه از ساعت 18 تا 19:30 در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

پیکر علی طباطبایی بازیگر جوان سینما از مقابل درب منزل وی با حضور جمعیت کثیر مردمی و هنرمندان تشییع شد و در قطعه 231 بهشت زهرا آرام گرفت.

گفتنی است فریدون جیرانی، محمود رضوی، علیرام نورایی، محمد حسین لطیفی، فرهاد قائمیان، افسانه چهره آزاد، ابراهیم شیبانی، محمدرضا غفاری و طناز طباطبایی از جمله هنرمندانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

از حاشیه‌های این مراسم می‌توان به حضور آرمین زارعی ( آرمین 2 اف‌ام ) خواننده زیرزمینی اشاره کرد.

کمال طباطبایی پدر زنده یاد علی طباطبایی در این مراسم گفت: لحظه به لحظه در تمام لحظات بزرگ شدنش یک لحظه پلک نزدم و حکمت این اتفاق و معنایش را نمی‌فهمم.

مجید یاسر بازیگر و تهیه کننده سینما در خصوص از دست دادن علی طباطبایی گفت: از سال 84 با علی دوست بودم، دوست بسیار خوب و دوست‌داشتنی و خوش قلبی بود و به آن چیزی که باید می‌رسید، دست پیدا نکرد. یک برادر دوست داشتنی برای من بود و باعث افتخارم بود که در فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» در کنارش بازی کردم و بسیار از او آموختم. تسلیت و آرزوی صبر برای خانواده طباطبایی دارم و امیدوارم بتوانند این غم بزرگ را تحمل کنند.

فرهاد قائمیان بازیگر سینما گفت: علی انسانی زلال و صاف، مهربون و دوست‌ داشتنی بود،‌ خدا روحش رو شاد کند و صبر عظیمی به سید کمال بدهد. طباطبایی بسیار به علی وابسته بود و می‌توانم براشون صبر آرزو کنم که بتوانند این غم بزرگ رو تحمل کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ امیدوارم همه مردم قدر یک دیگر رو بدانند و این حس و حال در زمان مرگ عزیزان صورت نگیرد.

محمدحسین لطیفی کارگردان سینما در خصوص مرحوم علی طباطبایی گفت: مرگ عزیز بسیار سخت و طافت‌فرسا است. بخصوص علی که بسیار فرزند خوب و نیکی بود و سید کمال بسیار به فرزندش وابسته بود.

وی افزود: تحمل این غم برای پدر و مادر و خواهرش سخت است و تنها برای آنها صبر آرزو می‌کنم. امیدوارم غم نبینیم بخصوص مرگ جوان که بسیار دشوار است.

علی رام نورایی بازیگر سینما گفت: به جامعه هنری به خصوص خانواده‌های علی تسلیت می‌گوییم و امیدوارم دیگر شاهد چنین رخدادهایی نباشیم.

وی ادامه داد: علی یک بازیگر و یک دوست و همراه بسیار خوب برایم بود که هنوز مرگ آن را باور ندارم و نمی‌توانم در موردش صحبت کنم. آرزوی صبر برای سید کمال و خانواده‌اش دارم تا بتوانند این درد بزرگ را تحمل کنند.

سید علی طباطبایی فرزند سید کمال طباطبایی تهیه کننده سینما و تلویزیون متولد 1362 در تهران بود که با فیلم «سالاد فصل» فریدون جیرانی وارد سینما شد و طی بیش از 10 سال فعالیتش در این عرصه در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «ساعت ۲۵»، «آماده باش»، «اسب سفید پادشاه»، «باجناق‌ها»، «آشپز باشی»، «ترانه مادری»، «قلب یخی» و «بچه‌های نسبتا بد» به ایفای نقش پرداخت.

این بازیگر شب یکشنبه به دلیل ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. همچنین مجلس یادبود این بازیگر جوان روز جمعه 13 شهریور ماه از ساعت 18 تا 19:30 در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------