آخرین اخبار فرهنگی - هنری

مهاجرت هنرمندان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

شغل‌های بازیگرانی که مهاجرت کردند، چیست؟

مهاجرت هنرمندان هرچند در سال‌های اخیر روند صعودی داشته، اما تصاویر منتشرشده از برخی از آن‌ها نشان می‌دهد که حال و روز چندان…

ستاره های جذابی که در کودکی زشت بودند!



خداحافظ زشتی، سلام زیبایی! حتما برای شما هم جالب است که بدانید این ستاره های هالیوود که اکنون طرفداران زیادی دارند، در کودکی زشت بوده اند.

1.تیلور سویفت

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های هالیوود

 

شاید فکر کنید که تیلور سویفت همیشه زیبا و جذاب بوده است اما این عکس که متعلق به سال 2000 است، چیز دیگری را ثابت می کند. او با موهای بافته شده اش از آن دوران تا به حال، راه زیادی آمده است.

2.کایلی جنر

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های هالیوود

 
کایلی جنر همیشه به همراه خواهر بزرگ ترش در برنامه تلویزیونی واقع‌نما « Keeping Up With the Kardashians»  بر صحنه ظاهر می شد. اما حال ببینید که چقدر شرایط او تغییر کرده است! اگر چه او در کودکی جذاب نبود اما اکنون با چند ترفند چون ستاره ای می درخشد.

3.نیل پاتریک هریس

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های هالیوود


این ستاره در کودکی نه به خاطر جذابیت ظاهری بلکه به دلیل توانایی ذهنی اش شناخته شده بود. مهمترین نقش او در سریال «آشنایی با مادر» در نقش بارنی استینسون بود. او اکنون به عنوان یکی از جذاب ترین بازیگرها شناخته می شود.

4.جنیفر لاو هیوت

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های هالیوود


او که سالها قبل در مجموعه تلویزیونی « Kids Incorporated» ایفای نقش کرد، حال پس از بازی در سریالی به نام «پارتی پنج» به شهرت رسید. او توانست جذابیت خود را از حد معمول بالاتر ببرد طوری که حال به عنوان نماد جذابیت شناخته می شود.

5.جاش پک

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های هالیوود

 
ستاره «Drake & Josh» در کودکی ظاهر زیبایی نداشت اما پس از کاهش وزن بسیار تغییر کرد طوری که گویی فرد دیگری شده است. او با تصمیمی که در مورد سلامتی خود در دوران نوجوانی گرفت، اندام و به دنبال آن زمینه شغلی خود را تغییر داد و حال از شرایط خود بسیار راضی است.

6.زک افران

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های هالیوود


این ستاره فیلم «دبیرستان موزیکال» اگر چه در دوره نوجوانی هم زیبا و جذاب بود اما پس از این که بر اندام خود کار کرد، جذابیت اش نیز دو برابر شد.

7.اما واتسون

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های هالیوود

 
این ستاره هالیوودی نیز نه به خاطر ظاهر زیبایش بلکه به دلیل هوش و ذکاوتش شهرت داشت. اما همچنان که در کنار بازی در مجموعه «هری پاتر» بزرگ و بزرگ تر می شد، زیبایی او نیز رشد می کرد و حال یکی از جذاب ترین بازیگران جهان شناخته می شود.

8.بانی رایت

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های هالیوود

 
این بازیگر انگلیسی با بازی در سری فیلم‌های هری پاتر به شهرت رسید. او در حالی این نقش را بازی کرد که تنها ۹ سال داشت. اما پس از گذشت چند سال سادگی او به کنار رفت و جذابیت او نمایان شد.

9.تیلور لاتنر

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های هالیوود

 
اولین فیلم جدی او فیلم «پسر کوسه‌ای و دختر گدازه‌ای» بوده است که نمی توان گفت جذابیت او نفس گیر بود اما پس از سالها توانست جایگاه واقعی خود را پیدا کند. او بیشتر به خاطر بازی در نقش جیکوب بلک در سری فیلم‌های گرگ و میش شناخته می‌شود و اکنون یکی از جذاب ترین مردهای جهان است.

10.جاستین تیمبرلیک

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های هالیوود


این خواننده محبوب هیچگاه زشت نبوده است اما زمانی که عکس های قبل و بعد او را با هم مقایسه می کنیم به تغییرات مثبت ظاهری او پی می بریم.

11.ناتالی پورتمن

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های هالیوود


ناتالی پورتمن از سن 12 سالگی به عرصه بازیگری قدم گذاشت. اولین نقشش در فیلم اکشن «لئون» بود که در آن به عنوان یک فرد خردسال نقش آفرینی کرد، اما موفقیت اصلی اش زمانی حاصل شد که برای بازی در نقش پدمه آمیدالا در سه‌گانه جدید جنگ ستارگان انتخاب شد.  بازی او در فیلم «قوی سیاه» با ستایش همگان مواجه شد و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را نیز برای او به ارمغان آورد. او اکنون ازدواج کرده و در حال بزرگ کردن فرزند خود است.

12.هیلاری داف

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های هالیوود

 
او پس از به شهرت رسیدن با ایفای نقش اصلی یک برنامه تلویزیونی به نام «لیزی مک‌گوایر» به بازی در فیلم‌های سینمایی روی آورد اما به تدریج  با هدف گسترش دامنه کاری و نشان دادن استعداد و توانایی‌های درونی خود تصمیم گرفت به دنیای موسیقی پاپ وارد شود. اگر چه پس از ازدواجش، مدتی از دنیای هنر فاصله گرفت و اولین فرزند خود را در سال 2010 به دنیا آورد اما اخیرا در زمینه موسیقی فعال شده است.

13.کریستن استوارت

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های هالیوود

 
او بیشتر به خاطر بازی در نقش بلا سوان در مجموعه «گرگ و میش» شهرت یافت و برای بازی در آن جایزه بهترین ایفای نقش بازیگر زن MTV را از آن خود کرد طوری که افراد بسیاری شیفته جذابیت او شدند.

اخبار فرهنگی - برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------