دستمزد باور نکردنی «جیمز باند»



اخبار,اخبار فرهنگی ,جیمز باند

«دنیل کریگ» با دریافت مبلغ سنگین به عنوان دستمزد بازی در فیلم جدید «جیمز باند»، نام خود را به عنوان پردرآمدترین مامور 007 ثبت کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که «دنیل کریگ» بازیگر نقش «جیمز باند» در نهایت دستمزد باورنکردنی 60 میلیون دلاری را برای بازی در قسمت جدید این فیلم به جیب خواهد زد که شامل دستمزد بازی او و همچنین بخشی از سود حاصل از فروش فیلم است.

یک منبع نزدیک به کمپانی «MGM» سازنده مجموعه فیلم‌های «جمیزباند» جزئیات مالی «دنیل کریگ» در رابطه با پروژه «جیمز باند» فاش کرده است که بر این اساس 24 میلون دلار دستمزد بازیگری وی است و همچنین شش میلیون دلار از تبلیغات فیلم و تا سقف سی میلیون دلار از محل سود فروش فیلم به وی تعلق خواهد گرفت.

حتی با احتساب تورم، «دنیل کریگ» بالاترین دستمزد را در میان تمام بازیگرانی دریافت خواهد کرد تا کنون در نقش «جیمز باند» مقابل دوربین رفته‌اند.

به گزارش «یاهو نیوز»، پیش از این «پیر برزنان» دیگر بازیگر معروف فیلم‌های «جیمز باند» برای بازی در چهار فیلم از این مجموعه مبلغ 24.4 میلیون پوند دستمزد دریافت کرد، این در حالی است که «جورج لازنبی» از بازیگران قدیمی نقش مامور 007 تنها مبلغ 34 هزار دلار برای بازی در یک فیلم دریافت کرده است.

در حالی که «دنیل کریگ» هنوز قرارداد بازی در یک فیلم دیگر از مجموعه «جیمزباند» را دارد اما خودش عنوان کرده که به هیچ عنوان دیگر نمی‌خواهد در این نقش بازی کند.

کارگردانی قسمت جدید «جیمز باند» با عنوان «شبح» را همچون قسمت قبلی «سام مندز» برعهده دارد و علاوه بر «دنیل کریگ» بازیگرانی سرشناسی چون «کریستوف والتس»، «اندرو اسکات»، «لئا سیدو»، «مونیکا بلوچی» و «دیوید باتیستا» مقابل دوربین این فیلم خواهند رفت.

قسمت قبلی از این مجموعه فیلم در سال 2012 با عنوان «سقوط آسمانی» به کارگردانی «سام مندر» و با حضور «کریگ» مامور 007 و «خاویر باردم» در نقش منفی با فروش 1.1 میلیارد دلار در سطح جهان به پرفروشترین فیلم در این مجموعه بدل شد و همچنین اولین فیلم انگلیسی بود که در این کشور به فروشی بیش از 100 میلیون پوند دست یافت.

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروشی جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» قرار دارد.

بیست و چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن «جیمز باند» از ششم نوامبر 2015 در انگلستان اکران می‌شود.

 

اخبار فرهنگی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------