آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

انتقاد اکبر عبدی از شرایط سینما



اخبار,اخبار فرهنگی ,اکبر عبدی

عبدی ادامه داد: در سینما با کمبود فیلمنامه‌های طنز روبه‌رو هستیم. مردم نیاز به خندیدن دارند؛ چراکه سینما نوعی تفریح به شمار می‌رود.

اکبر عبدی می‌گوید گاهی حس می‌کند سینمای امروز تبدیل به رادیو شده است و واقعاً سینمایی وجود ندارد که همه با جان‌ودل برای آن تلاش کنند.

به گزارش هنرآنلاین، اکبر عبدی درباره خانه‌نشین شدن گروهی از بازیگران پیشکسوت در سینما گفت: سینما در مسیری که حرکت می‌کند، کمتر درآمدزایی می‌کند و بیشتر به تجاری بودن نزدیک شده است.

همین مساله باعث شده عده‌ای کاری نداشته باشند و تنها خانه‌نشین شوند. وی بیان کرد: سینمای ایران برای تولید یک فیلم هزینه می‌کند، اما بازگشت سرمایه ندارد.

به همین دلیل تولیدکننده‌ها با حداقل سرمایه و با دلی لرزان فیلم می‌سازند. برای صحنه‌های واقعی فیلم‌هایمان گاهی از صدا استفاده می‌کنیم تا خرج فیلم برای آوردن یکسری تجهیزات کمتر شود.

عبدی ادامه داد: در سینما با کمبود فیلمنامه‌های طنز روبه‌رو هستیم. مردم نیاز به خندیدن دارند؛ چراکه سینما نوعی تفریح به شمار می‌رود.

 

اخبار فرهنگی - هنرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------