دختر ایرانی برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود شد



بدلکار زن ایران گفت: به عنوان اولین بدلکار زن ایرانی برنده «کریستال آوارد» شدم، امیدوارم با گرفتن این جایزه به عنوان یک زن ایرانی توانسته باشم برای ملت ایران افتخار آفرینی کنم.

مهسا احمدی گفت: هم اکنون در لس آنجلس هستم در جشنی که سالانه برگزار می شود و به ۵ نفر از برترین بدلکاران دنیا جایزه می دهند من جایزه کریستال آوارد را گرفتم، این جایزه هر سال به آمریکایی ها می رسید، اما امسال من به عنوان اولین زن بدلکار ایرانی این جایزه را دریافت کردم.

وی افزود: این جایزه برای اولین به یک دختر بدلکار ایرانی برای حضور در پروژه های هالیوودی، بالیوودی و ترکی تعلق گرفت از دریافت این جایزه بسیار خوشحال هستم.


این بدلکار عنوان کرد: کارگردانهای معروفی به این جشن آمده بودند، روز قبل از برگزاری این جشن کارگردان اکشن فیلم‌های اسپایدرمن در فیسبوک خود پست گذاشت که امروز قرار است مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایرانی جایزه بگیرد، جالب است بگویم که برخی از افراد تنها به خاطر دیدن من به این جشن آمده بودند، مثلا گری پاول کارگردان سری جمیز باند و اندی آرمسترانگ کارگردان هالیوودی تنها برای دیدن من آمده بودند.

وی افزود: هنگام گرفتن جایزه فقط گریه می کردم و خوشحال بودم که به عنوان یک بدلکار زن ایران توانستم این جایزه را از آن خود کنم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با گرفتن این جایزه به عنوان یک زن ایرانی توانسته باشم برای ملت ایران افتخار آفرینی کنم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,برترین بدلکاران دنیا

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,برترین بدلکاران دنیا

 

اخبار فرهنگی - میزان

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------