واکنش رامین پرچمی به افشاگری اخیرش +عکس



اخبار,اخبار فرهنگی ,رامین پرچمی

چند روز قبل نخستین گفتگوی رامین پرچمی بعد از هفت سال حرف و حدیثی که پیرامونش بود، منتشر شد.

انتشار یک عکس توسط رامین پرچمی
انتشار این گفتگو که به نوعی افشاگری های پرچمی درباره خودش و مدت حضورش در زندان بود، بازتاب های فراوانی را در رسانه های داخل و خارج از ایران داشت و هر کس با نقطه نظر خود به آن نگریسته بود.

در اولین واکنش به بازتابهای این گفتگو، رامین پرچمی عکسی از خود، سگش و البته همراهی گمنام سوار بر موتور پرشی را در صفحه اجتماعی اش منتشر کرده و متنی را هم ضمیمه آن کرده است.

بعد از هفت سال سکوت
پرچمی نوشته است: اولین گفتگوى درست و حسابى و به قول معروف چالش برانگیز من بعد از هفت سال سكوت (با اون دو قرن سكوت معروف مقایسه نكنید لطفاً!) به شكلى خاص و در سطحى عام  منتشر شد كه برخلاف انتظار و على رغم تمایل و با وجود فشارهاى وارده از پایین و چانه زنى هاى موردى از بالا، فعلاً هیچگونه حرف و نظر و اساساً واكنش و بازتاب و پژواكى از خود بروز نخواهم داد مگر خلافش را ثابت كنم!

تصویری غریب…
وی با اشاره به تصویر خود و سگ و موتورش ادامه داده است: هركارى كردم نتوانستم از كنار این تصویر غریب به راحتى كه هیچ، حتى به سختى عبور كنم ! لذا ضمن بازنشر آن به وسعت وسعم ، دست كلیه كسانى كه میتوانند در این زمینه هرگونه كمك و مساعدتى را در هر حد و به هر صورتىً به این جانب بنمایند عمیقاً می فشارم و …

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,رامین پرچمی

   رامین پرچمی،سگش و همراهی گمنام سوار بر موتور


اخبار فرهنگی - صفحه شخصی رامین پرچمی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------