آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

ستاره هایی که قبل از ازدواج عاشق هم بوده اند



حتما این سوال را از شما هم پرسیده اند که ستاره مورد علاقه تان کیست؟ بله همه ما برای خود یک ستاره داریم که ممکن است خواننده، بازیگر، سیاستمدار یا حتی هنرمند باشد اما جالب اینجاست که دنیا آنقدر کوچک است که برخی از آنها به ستاره های مورد علاقه خود رسیده اند. در اینجا زوج هایی را که حتی قبل از آشنایی عاشق یکدیگر بوده اند، برایتان آورده ایم.

1.آنجلینا جولی و برد پیت

اخبار,اخبار فرهنگی , ازدواج ستاره های هالییود

 
آنجلینا جولی و برد پیت یکی از ماندگارترین رابطه ها را میان هالیوودی ها دارند. در مصاحبه ای در سال 1997 زمانی که آنجلینا جولی شنید که همسر قبلی اش، جانی لی میلر، را به عنوان «برد پیت بریتانیا» می خوانند، گفت که برد پیت را نمی شناسد. حال پس از گذشت 20 سال، نه تنها او را به خوبی می شناسد بلکه با او ازدواج کرده و 6 فرزند هم دارند.

2. کیتی هلمز و تام کروز

اخبار,اخبار فرهنگی , ازدواج ستاره های هالییود

 
تام کروز ستاره مورد علاقه دوران نوجوانی کیتی هلمز بود که حال پس از گذشت سالها همسر او شده است.

3. کانیه وست و کیم کارداشیان

اخبار,اخبار فرهنگی , ازدواج ستاره های هالییود

 
کانیه وست و کیم کارداشیان اکنون زن و شوهر هستند اما قبل از ازدواج شان، مسیر سخت و دشواری را برای رسیدن به هم پیمودند. کانیه وست ادعا می کند: «من هنگام ضبط آهنگ « Cold» از آلبوم « Cruel Summer» عاشق کیم کارداشیان بوده ام، درست زمانی که او به کریس هامفریز علاقمند شده بود.»

4. کلی پرستون و جان تراولتا

اخبار,اخبار فرهنگی , ازدواج ستاره های هالییود

 
هنگامی که کلی پرستون پوستر جان تراولتا را برای فیلم « گریس» دید، گفت که یک روز با او ازدواج خواهد کرد. اگر چه او ابتدا با چارلي شين نامزد کرد اما در نهایت به عشق دوران جوانی اش رسید.

5. کیتی پری و راسل برند

اخبار,اخبار فرهنگی , ازدواج ستاره های هالییود

 
کیتی پری در سال 2010، درست 2 ماه پس از ازدواجش با راسل برند، گفت: «شاید قبلا گفته بودم که ستاره مورد علاقه ام جاستین بیبر است اما اکنون همه چیز تغییر کرده است. من اکنون با عشق زندگی ام ازدواج کرده ام.»

6. کیتی پری و جان مایر

اخبار,اخبار فرهنگی , ازدواج ستاره های هالییود

 
اینطور به نظر می رسد که کیتی پری فردی عاشق پیشه است. او پس از طلاقش با راسل برند اعلام کرد که مدتی است عاشق جان مایر شده است و اکنون در کنار هم لحظات خوشی را سپری می کند.

7. جاش دوهامل و فرگی

اخبار,اخبار فرهنگی , ازدواج ستاره های هالییود

 
جاش دوهامل در مصاحبه ای در سال 2014 اعلام کرد که عاشق فرگی شده است و او را مدام در رویاهایش تصور می کند. می گویند همه چیز از یک رویا آغاز می شود، پس حامی رویاهایتان باشید.

8. آندره دروموند و جنت مک‌کوردی

اخبار,اخبار فرهنگی , ازدواج ستاره های هالییود

 
آندره دروموند برای جلب توجه جنت مک‌کوردی ترفندهای بسیاری را به کار گرفت. او عکسی از خودش را در صفحه اینستاگرامش منتشر و جنت مک‌کوردی را روی آن تگ کرد و زیر آن نوشت: «زنی که عاشقش شده ام.» او آنقدر این روند را ادامه داد تا در نهایت ستاره محبوب او قبول کرد تا با او قرار ملاقاتی بگذارد. آندره دروموند در جایی نوشت: «زمانی که به عکس های نامزد قبلی ام نگاه می کنم، گریه ام می گیرد زیرا او بسیار زشت بود.»


اخبار فرهنگی - برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------