آزاده نامداری: تا یک سال دیگر به تلویزیون بر می‌گردم/ امضای شهبازی من را به سینما آورد



اخبار,اخبار فرهنگی ,آزاده نامداری

احتمال اینکه تا یک سال دیگر دوباره به رسانه ملی برگردم، زیاد است.

آزاده نامداری مجری برنامه‌های تلویزیونی در خصوص ایفای نقش در فیلم سینمایی «نسیم» گفت: فیلم «نسیم» در حال حاضر در مرحله صداگذاری و موسیقی پیش می‌رود و برای اکران در سی و چهارمین جشنواره فجر آماده می‌شود.

وی در ادامه در خصوص حضور و نقش خود در فیلم سینمایی «نسیم» بیان کرد: من نقش دختری را بازی می‌کنم که ناجی افرادی می‌شود که با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و اگر بخواهم نقشم را در یک جمله بگویم باید عرض کنم که نقش یک «فرشته نجات» را بازی می‌کنم.
 
نامداری افزود: حضور در فیلم سینمایی «نسیم» را تنها به خاطر امضای آقای شهبازی و حضور او قبول کردم. هیچ وقت به دنبال ستاره‌شدن در حرفه بازیگری نبودم و مطمئن باشید اگر کسی بجز آقای شهبازی این فیلم سینمایی را کار کرده بود، من هم تجربه بازیگری را نداشتم و قبول نمی‌کردم. من بازیگر نیستم.

نامداری تهیه‌کننده و طراح برنامه «خانمی که شما باشید» درباره ادامه فعالیت در حرفه بازیگری گفت: تا زمانی که خودم را بر پرده سینما و بازتاب نظرات منتقدین را نبینم، نمی‌توانم تصمیمی برای ماندن و یا رفتن بگیرم. بنا نیست که هرکسی در رسانه موفق است، بازیگر شود و یا بالعکس.

وی درباره رضایت از بازی خود در فیلم سینمایی «نسیم» اظهار داشت: شاید از بازی خودم راضی نباشم اما برای اینکه اولین تجربه بازیگری‌ام را با حضور آقای شهبازی رقم زدم، بسیار خرسندم و رضایت کامل دارم.
 
نامداری از برگشت خود به رسانه ملی خبر داد و گفت: تا یک سال آینده هیچ اجرایی نه در رسانه و نه در برنامه‌های دیگر نخواهم داشت و در سال آتی به احتمال زیاد با برنامه‌ای پیرامون بانوان و خانواده به روی آنتن سیما باز خواهم گشت.

 

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------