آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

کامران تفتی: ورودم به دنیای مطبوعات برای تبلیغ خودم نیست/ با «مغز نارنجی» به جشنواره فجر می‌روم



اخبار,اخبار فرهنگی ,کامران تفتی

کامران تفتی گفت: به هیچ عنوان وارد دنیای مطبوعات نشدم که بخواهم خودم را معرفی و یا پرزنت کنم و حتی در شماره‌های قبلی‌ مجله‌ام چیزی در مورد من منتشر نشده است.

کامران تفتی در ارتباط با راه‌اندازی مجله‌ای‌ که وی به تازگی مدیرمسئول آن شده است اظهار داشت: در حال حاضر مدیرمسئول ماهنامه‌ای هستم که قرار است نگاه فرهنگی را دنبال کند و در حقیقت بخش زیادی از زمانم را به صورت جدی به خود اختصاص داده است.

تفتی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه آیا ورود شما به دنیای مطبوعات و یا انتشار مجله‌ای ماهانه برای تبلیغ خود و یا دیده شدن شخصیت آن نبوده است چرا که این روزها برخی از بازیگران به بهانه‌های مختلف به دنبال معرفی بیشتر خود در فضای رسانه هستند، گفت: باید بگویم به هیچ عنوان وارد مطبوعات نشدم که بخواهم خودم را معرفی و یا پرزنت کنم هر بازیگری ممکن است به لحاظ حرفه‌ای در برهه‌ای از زمان کاری‌‌اش در شرایطی ویژه قرار بگیرد اما باید صبر کرد و با صبوری درست‌ترین مسیر را برای ادامه انتخاب کرد.

او همچنین گفت: به شدت با این نوع تفکر که تا بیکار شدم بروم مثلا نمایشگاه عکس بگذارم و یا کارهایی از این دست مخالفم آن هم تنها به این بهانه که بخواهم خودم را معرفی کنم و یا تیتر مجله‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌ها بشوم.

وی در ارتباط با اینکه در شماره‌های قبلی این نشریه مطالبی درباره فعالیت‌های شخصی‌اش منتشر نشده است گفت: در چند شماره قبلی نشریه به هیچ عنوان درباره فعالیت‌های من مطلبی منتشر نشده است اما باید به این نکته اشاره کنم که این ماهنامه به هیچ عنوان به صورت تخصصی به سینما نمی‌پردازد بلکه یک مجله فرهنگی بوده به مقوله‌های از این دست می‌پردازد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,کامران تفتی

 
تفتی در ادامه افزود: تلاش کرده‌ایم نگاه درست و اصولی و یک ذره جدی‌تر نسبت به مجله‌های دیگری درباره موارد فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم، تلاش شده تا به مخاطب احترام گذاشته شود و کمی دقیق‌تر به سرانه مطالعه کشور بپردازیم. 

بازیگر فیلم سینمایی «گلوگاه» درباره این نکته که بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون به بهانه‌های مختلف وارد فضای تئاتر شده‌اند با توجه به اینکه خودتان کارتان را از تئاتر شروع کردید پیشنهادی در این عرصه نداشتید تا تجربه جدیدی را در صحنه نمایش داشته باشید، اظهار داشت: همواره به تئاتر علاقه داشته و دارم اما با توجه به تمام پیشنهادهایی که طی این مدت شده است نتوانسته شرایطی را که شخصا در نظر داشتم فراهم کند. به همین دلیل فرصت حضور به روی صحنه تئاتر برایم فراهم نشده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,کامران تفتی

 
وی همچنین درباره فعالیتش با مسعود ده‌نمکی و همچنین حضور در فیلم سینمایی «رسوایی‌» که آخرین اثر سینمایی او بود که اکران شد، گفت: آخرین فیلمی که با بازی من به روی پرده سینماها اکران شد «رسوایی‌‌» بود برای مسعود ده‌نمکی احترام زیادی قائلم و بدون هیچ دلخوری با هم کار کردیم و همه چیز در شرایط آرام و بدون جنگ و خونریزی پیش رفت.

تفتی در پایان خاطر نشان کرد: همواره پیشنهاداتی که از تلویزیون داشته‌ام برایم جذاب‌تر بوده طبعاً اگر پشنهادهای جذاب‌تر و با کیفیت‌تری از سمت سینماگران داشته باشم قطعا حضور بیشتری در این مدیوم خواهم داشت.

«مغز نارنجی» این روزها آخرین مراحل فیلمبرداری خود را سپری می کند و مهدی خسروی قرار است با «مغز نارنجی» در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور پیدا کند.

کامران تفتی در آخرین اثر سینمایی خود با عنوان «مغز نارنجی» به تهیه کنندگی علی عطشانی حضور داشت. کارگردانی این فیلم بر عهده مهدی خسروی بود و احتمالاً اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر است.

جواد عزتی، نیوشا ضیغمی، مهران رجبی، مهدی اطیابی، محمد فرزانه مجموعه بازیگران اولین ساخته مهدی خسروی را تشکیل می‌دهند.

 

اخبار فرهنگی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------