احمقانه ترین خریدهای ستاره ها



به نظر می رسد که سلبریتی ها دیگر هیچ حد و مرزی در خریدهایی که انجام می دهند نمی شناسند. گویا وقتی پولتان از پارو بالا می رود دیگر مهم نیست آن را برای چه چیزهای خرج می کنید.

انگار دیگر هیچ کس ارزش یک دلار و زحمتی که برای بدست آوردنش کشیده می شود را نمی داند.

 چهره های زیر ظاهراً آنقدر راحت این دلارها را بدست می آورند که اصلاً برایشان مهم نیست آن را برای چه چیزهای احمقانه ای هدر می دهند.

واقعاً تصورش برایمان دشوار است که چطور کسی می تواند واقعاً به یک وان مرصع به کریستال نیاز داشته باشد. درست است که بهداشت و نظافت مهم است ولی در این میان کریستال چه کار می کند؟ بعضی از این سلبریتی ها عاشق تجمل و اجناس گران قیمت هستند و عاشق این هستند که برای این چیزها پول خرج کنند.

 این عادت ولخرجی فقط منحصر به نسل جوان نیست و حتی در میان سلبریتی های مسن تر هم دیده می شود. در زیر به احمقانه ترین خریدهایی که چهره ها و ستاره ها تابحال انجام داده اند نگاه کوتاهی می اندازیم.

10. گریل دندان جاستین بیبر – 5000 دلار
جاستین بیبر هیچوقت دست از رفتارهای احمقانه اش برنداشته، از زدن ماسک ضد گاز اشک آور در خیابان ها بگیرید تا زیر پا گذاشتن قانون در موارد مختلف و بدین ترتیب است که وی همیشه مخاطبینش را در حیرت فرو می برد و همه به این می اندیشند که حرکت بعدی وی چه خواهد بود. در سال 2011 جاستین بیبر با بِن بالر از شرکت جواهرسازی If & Co. تماس گرفت و از او خواست که برایش گریل دندان طلا بسازد.

 برچسب قیمت این گریل دندان حدوداً 5000 دلار بود و به عنوان بخشی از لباس هالووین وی خریداری شد. بالر می گوید که وی معمولاً گریل دندان نمی سازد، ولی برای بیبر این استثنا را قائل شد. وی همچنین به طرفداران بیبر، یعنی "بلیبرها" اطلاع داد که این گریل دائمی نیست. طرفداران بیبر خیلی ترسیده بودند و فکر می کردند او دندان هایش را برای همیشه خراب کرده است.

این اکسسوار 5000 دلاری را به راحتی می توان درآورد و دوباره به راحتی روی دندان گذاشت. در حال حاضر دارایی خالص بیبر حدود 200 میلیون دلار است، بنابراین این خرید احمقانه جیبش را خالی نمی کند.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره های هالیوود

 
9. لِگینگ طلای بیانسه – 100000 دلار
تصورش برای خیلی ها سخت است که یک تکه لباس به قیمتی معادل قیمت یک خانه، ماشین یا هزینه تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا، فروخته شود. ولی ظاهراً این قیمت برای بیانسه چندان هم بالا نبوده است.

وی برای یک تکه شلوار جذب دوخته شده از طلا از برند بالنسیاگا، 100 هزار دلار پرداخت کرده است! بیانسه این لگینگ را در مراسم BET 2007 به تن کرد و با آن برنامه اش را اجرا کرد که خیلی ها می گویند با آن لگینگ پر زرق و برق حسابی هم درخشیده است.

 

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره های هالیوود

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره های هالیوود

 
8. تلفن همراه ویکتوریا بکهام – 35998 دلار
ویکتوریا بکهام، خواننده سابق Spice Girls که حالا برای خودش تاجر و طراح فشن شده، با پرداخت مبلغ بالایی برای یک دستگاه تلفن همراه همه ما را غافلگیر کرد. وی یک گوشی از برند Stuart Hughes که تماماً از طلا ساخته شده به قیمت 35998 دلار خرید.

 افراد بسیاری روزانه تلفن همراه خود را گم می کنند، تصور کنید که تلفن همراه تان حدوداً 40 هزار دلار قیمت داشته باشد و گم شود! امیدواریم حداقل نوعی بیمه برای این گوشی ها وجود داشته باشد.

البته خانم بکهام که این روزها هم کارش حسابی گرفته و پول خوبی در می آورد زیاد نگران گم شدن گوشی اش نیست و بیشتر به وجهه اش فکر می کند بنابراین چنین خریدی را بر خودش روا می داند. ظاهراً این گوشی بطور سفارشی برای ویکتوریا بکهام ساخته شده است.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره های هالیوود

 
7. شهر کیم بَسینگر – 20 میلیون دلار
این یکی دیگر واقعاً حیرت انگیز است. کیم بسینگر در جورجیا شهری به قیمت 20 میلیون دلار خریده با این امید که آینده این شهر نویدبخش باشد. متأسفانه چیزها آنطور که وی انتظارش را داشت پیش نرفت. او می خواست این شهر را تبدیل به یک جاذبه توریستی کند و در آن یک استودیوی فیلمسازی و یک شهر بازی بسازد.

این ایده زمانی به ذهن وی خطور کرد که او در ترافیک این شهر گیر کرده بود و چشمش به یک نوشته افتاد: "اگه اینجا زندگی می کردی، تا حالا رسیده بودی خونه." ظاهراً همین نوشته باعث شده که او به فکر این خرید بیفتد و برای بدست آوردن این شهر یک چک 20 میلیون دلاری را امضا کند.

شهر براسلتون آنطور که وی در رویاهایش دیده بود نبود و بعدها پس از آنکه بسینگر اعلام ورشکستگی کرد، این شهر را به قیمت 1 میلیون دلار فروخت. پرداخت این مبلغ گزاف فقط بر اساس یک رویای آنی یکی از احمقانه ترین کارهایی بود که کیم در تمام عمرش انجام داده بود. با آنکه ایده اولیه او هیجان انگیز به نظر می رسید، ولی متأسفانه آنطور که باید نویدبخش از آب درنیامد.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره های هالیوود

 
6. وان مرصع به کریستال برای بلو آیوی – 5200 دلار
وقتی قرار باشد کِلی رولند برای دختر بهترین دوستش یعنی بیانسه هدیه بخرد، دیگر مسئله پول مطرح نیست. رولند برای بلو آیوی دختر بیانسه و جی زی، یک وان حمام مزین به کریستال های سواروسکی به قیمت 5200 دلار خریداری نمود. این وان 1360 کیلوگرمی با 44928 کریستال صورتی رنگ پوشیده شده است!

این تازه یکی از چیزهایی است که خانم بلو آیوی در همین سن کم برای خودش جمع کرده که می توانید به آنها یک اتاق خواب کودک 200 متر مربعی را هم اضافه کنید. رولند در این مورد به رسانه ها گفته بود: "من نمی دونم باید واسه بچه بیانسه چی بخرم. چون جی زی احتمالاً هر چی که هست تا حالا براش خریده!"

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره های هالیوود

 
5. بلیت هواپیما برای کلاه بونو – 1700 دلار
شاید فکر کنید وقتی 1700 دلار برای بلیت هواپیما پرداخت می شود حتماً یک نفر روی صندلی مربوطه می نشیند، ولی در مورد بونو اینطور نبود و او این بلیت را برای کلاهش خریده بود. بله درست شنیدید، کلاهش! ظاهراً این کلاه یکی از کلاه های محبوب بونو بوده و او آن را در لندن جا گذاشته است.

 بنابراین یک بلیت درجه یک هواپیما برای کلاهش می خرد تا آن را برایش از لندن به ایتالیا بیاورند. البته این مبلغ شامل بلیت پرواز، کرایه دو تاکسی، بیمه مسافرتی و البته یک انعام خوب می شد.

بونو از آن دسته موزیسین هایی است که بالایی ترین دارایی خالص یعنی در حدود 600 میلیون دلار را در میان بقیه دارد بنابراین پرداخت این مبلغ برای آنکه کلاهش را دور دنیا بگرداند اهمیتی ندارد. این کار شاید برای ما خیلی احمقانه به نظر برسد، ولی ظاهراً برای سلبریتی های فوق پولدار، عادی محسوب می شود.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره های هالیوود

 
4. موهای ریانا – 1 میلیون دلار
این زیباروی باربادوسی برای رسیدن به چهره و ظاهرش از هیچ خرجی دریغ نمی کند. وی همیشه کاملاً بی عیب و نقص به نظر می رسد از استایل منحصر بفردش بگیرید تا آرایش و لباس و البته موهایش. ریانا برای اینکه همیشه صد در صد عالی به نظر برسد پول هنگفتی خرج خودش می کند و سالانه 1 میلیون دلار فقط خرج موهایش می کند.

 معمولاً مدت زیادی او را با موهای قبلش نمی بینید و هر بار او مدل جدیدی را امتحان می کند. از کلاه گیس صورتی گرفته تا اکستنشن های بلند قرمز، در طول این سالها ریانا را با همه مدل مویی دیده ایم.

موهای طبیعی فرفری قهوه ای تیره او بسیار زیبا هستند، ولی با این همه تغییر در این مدت، سخت است که حدس بزنیم کدام مدل واقعی بوده و کدامیک مصنوعی. در هر صورت ریانا همیشه زیبا و متفاوت است و به نظر خیلی ها پولی که برای موهایش خرج می کند واقعاً ارزشش را دارد.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره های هالیوود

 
3. یک شب تفریح جاستین بیبر در مرکز استیپلز – 475000 دلار
در ماه سپتامبر 2011 زمانی که جاستین بیبر با سلنا گومز دوست بود، می شد حال و هوای عشق را میان این دو حس کرد. مرکز استیپلز برای شام خصوصی بیبر و گومز اجاره شد تا پس از صرف شام این دو در سالن 20000 نفره این مرکز فیلم سینمایی تماشا کنند.

 آنها از کلوب لکسوس پاستا و استیک سفارش دادند و بعد از شام فیلم تایتانیک را تماشا کردند. این قرار برای بیبر حدوداً 475000 دلار خرج برداشت که البته بخاطر آنکه بیبر در این مرکز برنامه اجرا کرده بود، این مبلغ به او هدیه شد.

ظاهراً برنامه های جاستین شبی 300 هزار دلار برایش درآمد دارد و این هدیه به او، بخاطر تشکر از او بخاطر برنامه های موفقش در این مرکز بوده است. با آنکه این زوج در طول این سالها بارها با هم آشتی کرده و بهم زده اند، ولی خبرهای اخیر حاکی از آن هستند که دوباره این دو به هم نزدیک شده اند.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره های هالیوود


2. تشک دانیل رادکلیف – 17000 دلار
اگر بخواهید شب ها خوب بخوابید، طبیعی است که باید رختخواب راحتی داشته باشید. ظاهراً دانیل رادکلیف هم به همین موضوع فکر می کرده زیرا در چشم بر هم زدنی 17000 دلار فقط برای خریدن یک دست تشک سفارشی Savoir پرداخت کرده است.

 او ادعا کرده که تشک قدیمی اش خیلی راحت نبوده و بنابراین به این نتیجه رسیده که یک تشک گرانقیمت بخرد! مشخص است که ستاره فیلم های هری پاتر که در سن یازده سالگی یکی از پردرآمدترین بچه ستاره های دنیا شد، نگران قیمت چیزهایی که می خرد نباشد، زیرا دارایی خالص وی حدود 110 میلیون دلار است.

 

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره های هالیوود

 
1. ببرهای بنگال مایک تایسون – 140000 دلار
مایک تایسون دو قلاده ببر بنگال خرید که هر کدام 220 کیلوگرم وزن داشتند. این حیوانات که در خطر انقراض قرار دارند در خانه این چهره مشهور و محبوب زندگی می کردند. هنوز نمی دانیم تایسون چه فکری کرده که برای خرید این ببرها چنین پول هنگفتی پرداخت کرده زیرا ظاهراً نگهداری از ببرها آسان نیست و اصلاً به نگهداری از سگ و گربه شباهتی ندارد.

 این گربه سانان هر چه باشد وحشی هستند و آنقدر قوی هستند که می توانند با یک حمله یک انسان را تکه پاره کنند و مایک تایسون قهرمان بوکس از این قضیه مستثنی نیست.

 می گویند تایسون سالانه 200 هزار دلار خرج غذای این ببرها می کرده و این ببرها روزانه نزدیک به 20 کیلوگرم گوشت می خوردند و اینکه تغذیه کافی و مناسبی داشته باشند از اهمیت بالایی برخوردار بوده، زیرا ممکن است در صورت گرسنه ماندن به افراد دور و برشان حمله کنند.

متأسفانه تایسون مجبور شد که از علاقه اش به ببرها دست بردارد، زیرا این سرگرمی نزدیک بود به قیمت از دست دادن یک دست و یک پا برایش تمام شود. بعضی از حیوانات را نمی توان اهلی کرد و در خانه نگه داشت و باید آنها را در حیات وحش به حال خود رها نمود.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره های هالیوود

 

اخبار فرهنگی -  برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------