آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

سعید آقاخانی سریال نوروزی شبکه 3 را می‌سازد



اخبار , اخبار فرهنگی ,سعید آقاخانی

 

اخبار فرهنگی - سعید آقاخانی سریال نوروزی شبکه 3 را می‌سازد

امسال یکی از نام آشناترین گروه‌های نوروزی در تدارک ساخت مجموعه‌ای طنز برای شبکه 3 سیما است. سعید آقاخانی که این روزها مشغول تصویربرداری نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان «لامپ صد» برای حضور در جشنواره فجر است قرار است سریال نوروزی شبکه 3 سیما را کارگردانی کند.

سعید آقاخانی که این روزها مشغول تصویربرداری نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان «لامپ صد» برای حضور در جشنواره فجر است قرار است سریال نوروزی شبکه 3 سیما را کارگردانی کند.


تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی را همچون کارهای پیشین آقاخانی، مهران مهام و ایرج محمدی به عهده دارند که پیش از این «زن بابا»، «راه در رو» و «خوش نشین‌ها» را با همکاری این کارگردان برای این شبکه تولید کرده بودند.


این سریال با نام موقت «دردسرهای عظیم» براساس طرحی از محمدرضا فاضلی ساخته می شود و داستان آن درباره اعضای خانواده یک مرد متمول است که بعد از مرگش دچار مشکلات متعددی می شوند.


«دردسرهای عظیم» سریال طنز 15 قسمتی است و طبق پیش بینی‌ها پیش تولید آن تا 10 روز آینده آغاز خواهد شد و از اواسط دی ماه نیز تصویربرداری کار کلید می‌خورد.


گفتنی است پیش از این قرار بود سریال نوروزی شبکه 3 سیما را این دو تهیه کننده با همکاری محمد حسین لطیفی و بر اساس طرحی از برزو نیک‌نژاد بسازند اما گویا این کارگردان چندان به قرارداد این همکاری پایبند نبوده و با گروه مجموعه جدید سیما فیلم به توافق رسید که همین موضوع باعث گلایه شدید مهام و رسانه‌ای شدن آن شد.

اخبار فرهنگی - شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------