گروگان گیری بازیگر طنز سیما در اتابک تهران+عکس



اخبار ,اخبار فرهنگی ,مجید صالحی

 

اخبار فرهنگی - نقش جدی مجید صالحی در تازه‌ترین فیلم منوچهر هادی
گروگان گیری بازیگر طنز سیما در اتابک تهران+عکس

«ته خط» عنوان تازه ترین تجربه کارگردانی منوچهر هادی است که این روزها مراحل پایانی تدوین خود را پشت سر می گذارد. در یکی از نماهای این فیلم مجید صالحی بازیگر طنز سیما در حال گروگان گیری یک دختر جوان دیده می شود. 

منوچهر هادی در جدیدترین فیلمش با نام «ته خط»، سراغ داستانی پلیسی براساس فیلمنامه امیر عربی رفته و برای اولین بار، مجید صالحی و عارف لرستانی را در نقش‌های کاملا جدی، جلوی دوربین برده است. تصویربرداری این فیلم 14 آذر در محله اتابک تهران شروع شد و بعد از 24 جلسه تصویربرداری، اواخر هفته گذشته ضبط آن به پایان رسید.هادی که قرار است به زودی سریال نوروزی «خوب، بد، زشت» را برای شبکه دو کلید بزند این روزها مشغول انجام مراحل پایانی تدوین «ته خط» است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,مجید صالحی


این فیلم پنج شخصیت اصلی دارد که در یک زمان واحد، سه داستان موازی را پیش می‌برند.«معین» و «نازنین» با بازی مجید صالحی و لیندا کیانی، یحیی و معصومه با بازی سیروس همتی و نازنین کریمی و رسول با بازی عارف لرستانی، شخصیت‌های این سه داستان هستند که به طور موازی آنها را پیش می‌برند. تا اینکه نهایتا سرنوشت شخصیت‌های این سه داستان، در یک اتفاق واحد بهم گره می‌خورد. «ته خط» محصول گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیماست. این فیلم تا چند روز آینده با پایان تدوین، وارد مرحله صداگذاری می‌شود .

اخبار ,اخبار فرهنگی ,مجید صالحی

 
وحید سعیدی و سید علیرضا میرزا مصطفی به عنوان تهیه کننده و مجری طرح این فیلم را برای شبکه یک تولید کرده اند. «ته خط» قرار است بعد از بازبینی نهایی توسط مسولین شبکه یک و تایید آن ها برای دریافت پروانه نمایش سینمایی به ارشاد ارائه شود تا پس از اکران در سینما ها از تلویزیون پخش شود.«ته خط» اولین همکاری مشترک منوچهر هادی و امیر عربی است.


عواملیکه در تهیه و تولید این فیلم همکاری داشتند عبارتند از: کارگردان و تدوین: منوچهر هادی،فیلمنامه : امیر عربی، مدیر تصویربرداری: محمد رسولی، صدابردار : وحید دوزنده،، موسیقی: بابک میرزا خانی،صحنه و لباس: مریم رحمانی، گریم: فاطمه سلطانی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : آلما سعادتی، دستیار کارگردان : حمید باب الحوائجی، منشی صحنه : محمد بقایی، ناظر کیفی: یوسف سید مهدوی، عکاس: دنیا راد، مشاور رسانه‌ای:مرجان فاطمی، دستیار تدوین: احسان واثقی، مدیر تدارکات : عباس حمیدی، مدیرتولید : مهدی پور موسی، تهیه کننده و مجری طرح: وحید سعیدی و سید علیرضا میرزا مصطفی، محصول :گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما.بازیگران: سید مجید صالحی، لیندا کیانی، عارف لرستانی، سیروس همتی، نازنین کریمی، داود ناقور، مجتبی طهمورث و ...

اخبار فرهنگی -شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------