آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

دزد باانصاف، راش‌های فیلم جدید حدیث فولادوند را بازگرداند!



اخبار ,اخبار فرهنگی ,حدیث فولادوند

 

اخبار فرهنگی - دزد باانصاف، راش‌های فیلم جدید حدیث فولادوند را بازگرداند!

راش‌های فیلم فیلم «مهر و بهمن» به نویسندگی و کارگردانی پرنیا کاظمی پور که حدیث فولادوند حضوری افتخاری در آن خواهد داشت، چندی پیش دزدیده شد اما دزد کمی با انصاف! راش ها را برگردانده است.

با پایان تصویربرداری فیلم «مهر و بهمن» به نویسندگی و کارگردانی پرنیا کاظمی پور و تهیه کنندگی مهرداد مجیدی تدوین این فیلم بزودی توسط یاور تورنگ آغاز خواهد شد.

راش‌های این فیلم که حدیث فولادوند حضوری افتخاری در  آن خواهد داشت، چندی پیش دزدیده شد اما دزد کمی با انصاف! راش ها را برگردانده است.

مجیدی تهیه کننده این پروژه درباره شرایط تولید گفت: ««مهر و بهمن» شرایط تولید بسیار سختی داشت. متأسفانه در حین تصویربرداری پل رودخانه ای که توسط گروه دکور ساخته شده بود تخریب شد و با توجه به حفظ راکورد به اجبار به جنوب کشور رفتیم تا توانستیم پلی شبیه به پل قبل پیدا کنیم. ضمن اینکه شرایط بد جوی روستاهای کردستان نیز دیگر برای بازیگران کودک ممکن نبود و برای همین برای ادامه تصویربرداری به دزفول رفتیم».

او اضافه کرد: «بعد از پایان تصویربرداری تمامی راش های کار نیز به سرقت رفت که خوشبختانه بعد از مدتی سارق خود تمامی راش ها را در مقابل دفتر تولید قرار داد و این ماجرا به خیر گذشت. با این حال تا قبل از پس دادن راش ها ما به فکر تصویربرداری مجدد کار بودیم». داستان «مهر و بهمن» درباره بهمن پسر بچه ای است که ترس از آب و شنا کردن در رودخانه را دارد، اما امسال با به حد نصاب نرسیدن مدرسه روستا، بهمن دچار مشکل جدیدی شده است. او برای رفتن به مدرسه آبادی بالا هر روز باید از رودخانه عبور کند و به آب بزند... .

علی اشرف رضایی، دنیا گفتاری، رضا پش آبادی، شیرین معاذی، توفیق ملکی، لقمان ارشادی، جهانگیر عثمان پور، مهدی فیضی، آسیه مرادی زر، فایق محمدی، شهین ذوالقدر، شمس الدین قبولی، علی مولایی، روناک کنعانیان، میلاد میرزایی همراه با هنرمندان خردسال آریان یوسفی، آرینا میرزایی، آمانج سبحانی، تینا مجیدی، معین شکیبا، سهند گویلی، مهشید سعیدی، آمانج مرادی، مبینا زندسلیمی، کارو رستمی و (با حضور افتخاری) حدیث فولادوند بازیگران اصلی این فیلم هستند. «مهر و بهمن» اولین ساخته بلند کاظمی پور محسوب می شود که پیش از این به عنوان دستیار در سینما و تلویزیون مشغول فعالیت بوده است.

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: برنامه ریز: رضا زارع، دستیار اول کارگردان: مهدی خلیلی، گروه کارگردانی: نظیر میرزایی، میترا رحیمی، منشی صحنه: فریده نادری، مدیر تصویربرداری: عبدا... عبدی نصب، دستیاران تصویر: کورش کلهر، بهروز فرجی، افشین ملکی، صدابردار: سیامک نیازی، دستیار صدا: مهرداد مقیسه، طراح گریم: اشکان عسگری، مجریان گریم: سارا نوربخش، میلاد اسکندری، طراح صحنه و لباس: روژین مجیدی، دستیار صحنه: عابد ویسی، عکاس: منصور کریمیان، مدیر تولید: هدیه رستمی، مجری طرح: شرکت عصر نوین بی تا، مدیر تدارکات: ابوبکر مجیدی.

اخبار فرهنگی - بانی فیلم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------