بازیگر زن چینی به «پایتخت» می‌آید (+تصاویر)



اخبار فرهنگی -  بازیگر زن چینی به «پایتخت» می‌آید+عکس

تصویربرداری «پایتخت 3» در منزلی حوالی سعادت آباد ادامه دارد. این لوکیشن در داستان منزل «اوس موسی» با بازی هدایت هاشمی معرفی می‌شود. ضمن این که تدوین نیز توسط خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا به صورت همزمان انجام می‌شود. ساخت موسیقی را همچون دو سری قبل آریا عظیمی‌نژاد عهده دار است اما در باره تیتراژ و خواننده آن هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال پایتخت 3

 

تنها چند هفته بیشتر به پایان سال نمانده است و شبکه‌های تلویزیونی این روزها در تدارک ساخت مجموعه برای پخش در این ایام هستند. در شرایطی که نوروز پارسال، شبکه تهران با «هفت سین»(یدالله صمدی) و شبکه 3 با «همه خانواده‌ من» (داریوش فرهنگ) شکست سختی را تجربه کرد، شبکه یک با سری دوم سریال «پایتخت» (سیروس مقدم) یک سرو گردن بالاتر از بقیه ایستاد و شبکه دو نیز با «آب پریا» (مرضیه برومند) توانست تا حدودی انتظارات مخاطبان را برآورده کند.

 

اما امسال یک مجموعه دیگر به تولیدات نوروزی سیما اضافه شده است و شبکه چهار سیما نیز قرار است با ساخت سریالی به همین مناسبت در ماراتن نوروزی سیما شرکت کند. با این حال امسال هم نام‌آشناترین گروه نوروزی گروه سازنده پایتخت و قصه‌های خانواده نقی معمولی است. آنچه می‌خوانید آخرین اطلاعات درباره چند و چون سریال های نوروز 93 است که به مرور منتشر خواهد شد.


پایتختی‌ها در منزل هدایت هاشمی/ بازیگر زن چینی به پایتخت می‌آید
پس از پخش موفق مجموعه «پایتخت» در نوروز 90 و 92، تلویزیون و سیروس مقدم برای ساخت سری سوم این سریال به توافق رسیدند؛ اما این سریال در مراحل پیش تولید با حاشیه‌هایی همچون شایعه دلگیر بودن سیروس مقدم از مهران فر بابت شباهت بازی‌اش در «شاهگوش» و احتمال جدایی محبوب‌ترین کاراکتر مجموعه «پایتخت» همراه بود تا این که درنهایت با تکذیب این شایعه و هماهنگی برنامه‌ریزان دو پروژه ارسطو به آغوش «پایتخت» بازگشت و ساخت سری سوم «پایتخت»13 دی ماه امسال در شیرگاه مازندران به طور رسمی کلید خورد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال پایتخت 3

 
محمود اتحادی مدیر تولید «پایتخت3» در گفت وگویی با شبکه ایران درباره آخرین وضعیت تولید این سریال به شبکه ایران می‌گوید: با اتمام ضبط تصاویر مربوط به شیرگاه گروه تولید به تهران بازگشته‌اند و تصویربرداری سریال این روزها در منزل اوس موسی با بازی هدایت هاشمی پیگیری می‌شود. ضمن این که تدوین نیز توسط خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا به صورت همزمان انجام می‌شود.


وی افزود: ساخت موسیقی را همچون دو سری قبل آریا عظیمی‌نژاد عهده دار است اما در باره تیتراژ و خواننده آن هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ایم.

اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال پایتخت 3

 
این مدیر تولید در ادامه از احتمال حضور یک بازیگر چینی در «پایتخت 3» خبر داد و افزود: یک بازیگر زن چینی که با زبان فارسی هم آشنا هستند احتمالا در بخش هایی از سریال بازی خواهد داشت.


اتحادی در پایان با ابراز امیدواری از این که سری سوم این سریال بتواند خاطره خوشی برای مخاطبان نوروزی شبکه یک سیما رقم بزند توضیح داد: صحنه هایی که ما در جریان تولید سریال شاهد تولید آن هستیم تصور می کنم بتواند رضایت مخاطبان را جلب کند. پیش بنی می کنم مردم از سری سوم «پایتخت» استقبال کنند و خوششان بیاید.


فیلمنامه سریال «پایتخت 3» به سرپرستی محسن تنابنده نوشته می‌شود و علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر، نیکا و سارا فرقانی اصل ، احمد مهرانفر، هدایت هاشمی، نسرین نصرتی، مهران احمدی و هومن حاجی عبداللهی در آن ایفای نقش می کنند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال پایتخت 3

 
در خلاصه داستان پایتخت 3 آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‌ای روی می‌دهد که باعث می شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌ آید که نقی و خانواده‌اش را وارد ماجراهایی تازه‌تر می‌کند.

سریال نوروزی « پایتخت» هر شب ساعت 22:15 بر روی آنتن این شبکه قرار خواهد گرفت و تکرار آن نیز ساعت 1:30 بامداد و 15 روز بعد خواهد بود.
اخبار فرهنگی - شبکه ایران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------