آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

پیشنهاد شیخ عرب به بازیگر زن آلمانی؛ یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار برای شام و شب نشینی+عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,کلودیا شیفر

 

اخبار فرهنگی - در صدر اخبار امروز رسانه های انگلیسی قرار گرفت؛
پیشنهاد شیخ عرب به بازیگر زن آلمانی؛ یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار برای شام و شب نشینی+عکس

روزنامه گاردین طی یک نظرسنجی از زنان انگلیسی این سوال را مطرح کرد که آیا آنها حاضر هستند در مقابل دریافت این مبلغ، یک شام را با یک فرد غریبه صرف کنند که 85 درصد کسانی که در این نظرسنجی شرکت داشتند اعلام کردند حاضر به انجام این کار هستند.

پیشنهاد یکی از شیوخ عرب خلیج فارس برای صرف شام با کلودیا شیفر، مدل و بازیگر آلمانی در صدر اخبار امروز رسانه های انگلیس قرار گرفته است.

پس از ارائه این پیشنهاد از سوی این شیخ عرب که به نام و کشورش اشاره ای نشده است، کلودیا شیفر مدل و بازیگر ۴۲ ساله آلمان که لقب زیباترین زن بالای ۳۰ سال را طی چند سال به دست آورده است، در گفتگو با شبکه تلویزیونی ITV ضمن تایید این خبر، گفت که این پیشنهاد را رد کرده است.

شیفر در این گفتگو اظهار کرد که در چند ساله اخیر پیشنهادهای عجیب و غریبی دریافت کرده است اما این پیشنهاد در نوع خود بی نظیر بود.

این مدل و بازیگر آلمانی افزود: برای صرف شام با این شیخ پولدار در یکی از هتل های شهر به من یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار پیشنهاد شده بود، اما آن را رد کردم.

بر اساس گزارش های منتشر شده پس از رد این پیشنهاد از سوی کلودیا شیفر، یکی دیگر از زنان مشهور این پیشنهاد را قبول کرده و جایگزین شیفر آلمانی شده است.

روزنامه گاردین نیز طی یک نظرسنجی از زنان انگلیسی این سوال را مطرح کرد که آیا آنها حاضر هستند در مقابل دریافت این مبلغ، یک شام را با یک فرد غریبه صرف کنند که ۸۵ درصد کسانی که در این نظرسنجی شرکت داشتند اعلام کردند حاضر به انجام این کار هستند.

اخبار فرهنگی - پیام نو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------