این ستاره ها عاشق مجرمین شدند!



اخبار فرهنگی - این ستاره ها عاشق مجرمین شدند!

ستاره هایی که در زیر از آنها نام می بریم، از قبل می دانستند که طرف مقابلشان مرتکب جرم شده اند و در بعضی موارد حتی مدتی را در حبس به سر برده اند، ولی گویا همین چیزها برایشان جذابیت و گیرایی خاصی داشته که عاشق آنها شده اند و حس خطر و دردسر نکرده و میوه ممنوعه را خورده اند.

1. آن هاتاوی و رافائلو فولیری
تعجبی ندارد که خانم هاتاوی برای بازی در نقش فانتین در "بینوایان" برنده جایزه اسکار شد. متأسفانه او در زندگی واقعی اش نیز تجربه یک قربانی معصوم بودن را دارد، زیرا او با یک شیاه و شارلاتان به نام فولیری نامزد کرده بود. این شیاد ایتالیایی خوش برخورد قبل از آنکه دستگیر شود و به زندان فرستاده شود، از سرمایه گذاران زیادی، میلیون دلار دزدی کرده بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های عاشق مجرمین


2. الن پومپیو و کریس آیوری
الن در فیلم "اگه می تونی منو بگیر" بازی کرد و از طرف دیگر یکی از ستاره های سریال مشهور "آناتومی گری" بود. ولی آیوی یک مجرم بود که یک سال بخاطر کلاهبرداری کارت اعتباری و سرقت پستی حبس کشید و بخاطر قاچاق مواد مخدر نیز محکومیت هایی داشت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های عاشق مجرمین

 
3. جنیفر لوپز و کاسپر اسمارت
خواننده کمکی سابق و عشق فعلی جی.لو. یعنی کاسپر اسمارت، سابقه دستگیری بخاطر کورس غیرقانونی با اتومبیل و جرایم سرعت غیرمجاز دارد. همچنین او قبلاً بخاطر رانندگی بدون گواهینامه نیز دستگیر شده است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های عاشق مجرمین

 
4. لی میشل و کوری مانتیث
مانتیث علیرغم ظاهر آراسته و شیکش، با اعتیاد به مواد مخدر دست و پنجه نرم می کرد. به گفته مجله پیپل، او اولین بار در 19 سالگی وارد کمپ ترک اعتیاد شد. همچنین او از یکی از اقوام پول زیادی دزدیده بود و طرف مالباخته نیز قول داده بود او را تحت پیگرد قرار ندهد به شرطی که کوری زندگی اش را سر و سامان دهد. مدتی به نظر می رسید که کوری و لی میشل در حال متحول کردن زندگی شان هستند و تا ابد شاد و خوشحال زندگی خواهند کرد. ولی متأسفانه در سال 2013 جسد مانتیث بخاطر اوردوز مواد مخدر در اتاقی در یک هتل پیدا شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های عاشق مجرمین

 
5. ساندرا بولاک و جسی جیمز
مردم آمریکا از اینکه "دختر عزیز آمریکا" با جسی جیمز، پسر بد مشهور، نامزد شد شوکه شدند و بعدها کسی از اینکه جسی به او خیانت کرد تعجبی نکرد. البته جرایم جیمز بیشتر مربوط به مشکلات قانونی در کمپانی موتورسیکلت سازی اش بود. برای مثال وکیل سابقش بخاطر پرداخت نکردن حق الزحمه او را تحت پیگرد قرار داده بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های عاشق مجرمین

 
6. ریحانا و کریس براون
رسماً باید اعلام کنیم که سابقه جنائی اصلی کریس براون با حمله به ریحانا آغاز شد. ولی واقعاً چرا ریحانا هر بار نزد این پسر بد بازمی گشت، پسر رپری که فقط بلد بود هر بار جرایمش را بیشتر و بیشتر کند؟

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های عاشق مجرمین

 
7. شارلیز ترون و شان پن
اگر بخواهید اعصاب داغان را با خبرنگاران جمع کنید، در نهایت چه خواهید داشت؟ بله دردسر! تعجبی ندارد که شان پن بی اعصاب در طی سالها شش بار به خاطر حمله به پاپاراتزی دستگیر شده است، البته نباید کتک زدن و خشونت علیه همسر سابقش، مدونا، را نیز فراموش کنیم. شارلیز ترون، ستاره مشهور و محبوب، باید خیلی مواظب خودش باشد و امیدوار باشد که افزایش سن، شان را خوش اخلاق تر کرده باشد.

 
8. کیتی پری و راسل برند
با آنکه کیتی پری خودش همیشه سوژه بحث ها و اخباری داغی بوده است، ولی در هر حال برای فردی مانند راسل برند که همیشه به الکل و هروئین اعتیاد داشته، شریک زندگی مناسبی نبوده است. شاید بخاطر همین چیزها بوده که این زوج بعد از 14 ماه، زندگی مشترکشان را پایان دادند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های عاشق مجرمین

 
9. جی زی و بیانسه
با آنکه جی زی حالا رپر، تاجر و تهیه کننده موفق موزیک است، ولی جوانی او خالی از جرم نبوده و تابحال چندین بار قانون را زیر پا گذاشته است. علاوه بر داشتن اسلحه غیرقانونی، او در سال 2000 متهم به چاقوکشی در یک دعوای باشگاهی شد. از طرف دیگر، بیانسه ستاره پاپ، از خانواده متوسط رو به بالا آمده بود که تابحال با بی قانونی ناآشنا بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های عاشق مجرمین

 
10. سیل و هایدی کلوم
این زوج، زوج متفاوتی بودند ولی متأسفانه نتوانستند به زندگی مشترک خود ادامه دهند. تیم کلوم ادعا کرده بود که سیل دمدمی مزاج بوده و سابقه دستگیری بخاطر فروش ماری جوانا دارد که به این چیزها باید فعالیت هایی غیروفادانه را نیز اضافه کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستاره های عاشق مجرمین

اخبار فرهنگی - برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------