آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

فائزه هاشمی باعث تاخیر در اجرای یک نمایش شد



اخبار,اخبار فرهنگی ,فائزه هاشمی

 

اخبار فرهنگی - فائزه هاشمی باعث تاخیر در اجرای یک نمایش شد

نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» با کارگردانی روح الله جعفری، شامگاه سه شنبه 20 اسفند با چند دقیقه تاخیر شروع شد.

 به گزارش خبرآنلاین، دلیل این تاخیر، حضور فائزه هاشمی به عنوان تماشاگر در سالن چهارسو تئا‌تر شهر بود که با حاشیه‌هایی همراه شد.

روح الله جعفری پیش از شروع نمایش، در سالن حاضر شد و رو به تماشاگران گفت: «اجرای نمایشِ امشب ما با تأخیری چند دقیقه‌ای آغاز خواهد شد که متأسفانه این مسئله از سوی برخی افراد به گروه تحمیل شده است.»

او در پایان نمایش، بار دیگر به صحنه آمد و ضمن آنکه اجرای «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» را به فائزه هاشمی رفسنجانی تقدیم کرد، اظهار داشت: «من و ما در انتخابات ریاست جمهوری رأی دادیم تا بتوانیم بر اساس قانون اساسی و با رعایت اخلاق با یکدیگر صحبت کنیم و از چیزی هراس نداشته باشیم و چنین شد که دولت تدبیر و امید پیروز میدان شد. لذا انتظار تک تک ما این است که در این دولت و بر اساس پایبند بودن به قانون اساسی بتوانیم نظرات و سلائق مختلف را تحمل کرده و حذف کردن را مردود دانسته و با یکدیگر دیالوگ برقرار کنیم و اگر انتقادی است آن را به صورت شفاف مطرح کنیم.»

کارگردان نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» ادامه داد: «اما گویا عده‌ای هنوز تحمل پذیرش افراد منتقد، دلسوز و مؤثر در جامعه را ندارند و هر کاری می‌کنند تا بتوانند جلوی پژواک صدای ایشان را بگیرند. دلیل تأخیر به وجود آمده در شروع نمایش نیز به این علت بود که عده‌ای نمی‌خواستند دکتر فائزه هاشمی رفسنجانی که در سالن حضور دارد و از جنس مردم است، به دیدن این نمایش بنشیند.»

 سپس فائزه هاشمی رفسنجانی در جمع بازیگران روی صحنه حاضر شد و خطاب به تماشاگران گفت: «من خوشحال هستم که امشب نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» را دیدم و از آن لذت بردم. در این نمایش، بازی بازیگران زیبا بود و کاملاً به دل می‌نشست.»

 این فعال سیاسی خطاب به روح الله جعفری گفت: «شما در این نمایش و با ظرافت به نقد قدرت در جامعه و حاکمیت معیوبی پرداخته‌اید که افراد در آن هویت و اراده‌ای از خود ندارند.»

فائزه هاشمی در اظهارنظری کوتاه راجع به دولت تدبیر و امید مواردی را یادآور شد و ادامه داد: «من هم با نظر آقای جعفری موافق هستم و این انتظار وجود دارد که باید صداهای مختلف را شنید و با تدبیر بر مشکلات فائق شد. مردم رأی دادند و نظاره گر آن هستند که ببینند چه اتفاقی در آینده می‌افتد. در این مدتی که گذشت، دولت در بعضی از حیطه‌ها دستاوردهای مثبتی داشته و در بعضی جا‌ها نیز موفق نبوده است؛ چرا که عده‌ای تمام توان خود را به کار بسته‌اند تا دولت نتواند دل مردم را شاد کند.»

نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» از اول اسفند‌ تا پیش از تعطیلی مجموعه تئاترشهر و از 17 تا 31 فروردین 93 در تالار چهارسو تئاترشهر به صحنه می‌رود.

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 



از بازیگران بیشتر بدانید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------