پیشنهاد «بهاره رهنما» به همه ایرانی ها



اخبار,اخبار فرهنگی,بهاره رهنما

 

اخبار فرهنگی - پیشنهاد «بهاره رهنما» به همه ایرانی ها

بهاره رهنما با اشاره به اینکه ایرانگردی تجربه جذابی است به هموطنان پیشنهاد کرد در تعطیلات نوروز علاوه بر ایرانگردی و سفر به شهرهای شیراز، سرعین و اردبیل، خواندن کتاب «مالیخولیای محبوب من» را که نوشته خودش است از دست ندهند.

بهاره رهنما بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما درباره پیشنهادی که درباره گذراندن ایام نوروز به هموطنان دارد گفت: همیشه پیشنهاد من به هموطنان برای ایام تعطیل سفر به شیراز بوده است اما این بار در کنار سفر به شیراز می خواهم پیشنهاد کنم که سری هم به سرعین و اردبیل بزنند. این دو شهر علاوه بر داشتن طبیعتی زیبا، مردمی فوق العاده مهربان و با فرهنگ دارد.

وی افزود: سرعین آسمان فوق‌العاده صاف و آبی دارد که تهرانی‌ها تا امروز کمتر شاهدش بوده‌اند. کلا این شهرها جاذبه های گردگشگری بسیار زیبایی دارند. در نهایت معتقدم ایرانگردی یک تجربه عجیب و غریب و جذاب است که من به هم هموطنانم آن را پیشنهاد می دهم.

این بازیگر یادآور شد: همچنین برای کتاب‌خوان‌ها نیز پیشنهاد می کنم کتاب خودم یعنی «مالیخولیای محبوب من» را بخوانند چون این کتاب حس و حالی عاشقانه و بهاری دارد که مطمئنا مورد توجه علاقمندان به کتاب قرار خواهد گرفت. خوشبختانه این کتاب پرفروش ترین کتاب فصل پاییز شده و تا امروز به چاپ پنجم هم رسیده است. همچنین توصیه می کنم فیلم «او» به کارگردانی اسپایک جونز را هم ببینید که فضایی فوق العاده جذاب دارد و درباره یک سیستم‌عامل فوق هوشمند است که زندگی یک انسان را تحت تاثیر قرار داده است. خواکین فونیکس و اسکارلت جوهانسن بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«مالیخولیای محبوب من» نام مجموعه داستانی نوشته بهاره رهنما است که توسط انتشارات نگاه منتشر شده است. این مجموعه شامل هشت قصه بهم پیوسته است که عمدتا درباره زنان و مسایل مربوط به زنان است.

 بهاره رهنما پاییز امسال به همراه پژمان جمشیدی در نمایش «بادی که تو را خشک کرد مرا برد» به کارگردانی علی نرگس نژاد در تالار های حافظ و نیاوران ایفای نقش کرد. این بازیگر هم اکنون فیلم سینمایی «طبقه حساس» کمال تبریزی و سریال «بوی عیدی» منوچهر هادی را در حال اکران و پخش دارد.

اخبار فرهنگی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------