آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» / امیرحسین مقصودلو: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم؛ فقط تبلیغش می‌کردم

متهم در پاسخ به اتهامش درباره تبلیغ قمار و شرط‌بندی مدعی شد: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم. صاحبان سایت شرط بندی مشخص هستند. من…

تجمع مقابل استانداری مازندران در اعتراض به سریال «پایتخت 3»



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال پایتخت 3

 

اخبار فرهنگی - تجمع مقابل استانداری مازندران در اعتراض به سریال «پایتخت 3»

جمعی حدود 50 نفر از اهالی مازندران با حضور مقابل استانداری نسبت به پخش سریال «پایتخت 3» اعتراض کرده و خواستار توقف پخش آن شدند.

به گزارش مهر، 50 نفر از مردم مازندران پیش از ظهر پنج شنبه در انتقاد به پخش سریال «پایتخت 3» مقابل استانداری مازندران تجمع و تحصن کردند و خواستار توقف پخش سریال شدند.

این عده نسبت به ادبیات بکار گرفته شده در این سریال، تمسخر و هجو موجود، انعکاس نادرست سنت ها و آداب و رسوم مازندران و ناآشنایی تولیدکنندگان با فرهنگ استان اعتراض داشته و خواهان توقف پخش آن شدند.

سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در پیگیری خبرنگار مهر درباره سریال «پایتخت 3» با بیان اینکه این سریال هدف و پیام ندارد، اظهار کرد: هزینه‌هایی که برای این سریال شده است در واقع صرف سرمایه‌های نظام است بدون اینکه فایده آموزنده ای داشته باشد.

حسینی یادآور شد: این سریال هیچ پیامی را دنبال نمی کند و اصالت ندارد و وقتی موضوعی اصالت ندارد، نمی توان به جزییات آن پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در این سریال موارد مثبتی از جمله احترام به خانواده و بزرگترها وجود دارد، گفت: این نکات مثبت به برخی زوائدی آمیخته شده که آسیب‌زا است.

سریال «پایتخت 3» به کارگردانی سیروس مقدم هر شب از شبکه اول سیما پخش می شود.
اخبار فرهنگی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------