آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

خبر خوش برای طرفداران «کلاه قرمزی»



اخبار,اخبار فرهنگی ,کلاه قرمزی

 

اخبار فرهنگی - خبر خوش برای طرفداران «کلاه قرمزی»

تصويربرداري سري جديد «کلاه قرمزي» از هفته آينده آغاز خواهد شد

 با پايان پخش نوروزي مجموعه «کلاه قرمزي» به کارگرداني ايرج طهماسب و تهيه کنندگي حميد مدرسي، تصويربرداري سري جديد اين برنامه از هفته آينده در لوکيشن ثابت اين پروژه و در استوديويي حوالي منطقه نياوران آغاز مي شود. قرار است سري جديد مجموعه در طول سال و در اعياد خاص روي آنتن شبکه دوم سيما رود که پخش در شب قبل از بازي ايران و آرژانتين نيز جزو يکي از باکسهاي اصلي اين مجموعه به جز اعياد خواهد بود.

 در اين قسمت از «کلاه قرمزي» گويا قرار است يکي از بازيکنان تيم ملي فوتبال ايران در استوديو و در کنار عروسکهاي محبوب اين روزهاي تلويزيون حضور يابد. ضمن اينکه چند بازيگر مطرح سينما و تلويزيون نيز قرار است در سري جديد حضور داشته باشند. در ويژه برنامه نوروزي «کلاه قرمزي» از سه شخصيت جديد نيز با نامهاي عزيزم ببخشيد، ديوي و بچه فاميل دور رونمايي شد. احسان کرمي، هومن شکيبا و محمد لقمانيان نيز به ترتيب به عنوان صداپيشه هاي اين عروسکها در اين مجموعه حضور داشتند.

ضمن اينکه گويا در قسمتهايي از مجموعه صداي رضا عطاران نيز در پس زمينه شنيده شد که در هياهوي اخبار اين پروژه گم شد. با اين حال با اتمام ايام نوروز طبق عادت هرساله شنيدهها درباره آمار بينندگان سريالهاي نوروزي به گوش ميرسد که حميد مدرسي تهيهکننده «کلاه قرمزي» در همين زمينه به «باني فيلم» گفت: «خوشبختانه مخاطب سني «کلاه قرمزي» ديگر محدود به کودکان نميشود و طبق آمار ارائه شده افراد بالاي 50 سال نيز بيننده اين برنامه بودهاند.

با اين حال اميدوارم در اعلام آمار تماشاگران آثار نوروزي در حق «کلاه قرمزي» اجحاف نشود و ميزان درصد بينندگان اين مجموعه به طور دقيق و البته درست اعلام شود». او در پايان گفت: «در صورت عدم اعلام نتيجه درست ميزان مخاطبان مجموعه، تصميم داريم طي فراخواني اينترنتي و يا به طور پيامکي از علاقه مندان دعوت کنيم تا در صورت رضايت از تماشاي «کلاه قرمزي»، نظر خود را اعلام کنند».

اخبار فرهنگی - بانی فیلم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------