آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

انتقـاد "نقی معمولی" از بـرخی نمایندگان مجلـس



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال پایتخت3

 

اخبار فرهنگی - انتقـاد "نقی معمولی" از بـرخی نمایندگان مجلـس

بازیگر نقش نقی در سریال «پایتخت 3» گفت: گلایه من از برخی نمایندگان مجلس است که به پشت صحنه سریال آمدند با ما باقالی‌پلو با ته‌دیگ چرب خوردند و از سریال تعریف کردند اما وقتی از ما دور شدند به خاطر برخی مناسبات سیاسی از پشت به ما خنجر زدند.

به گزارش فارس، مراسم تجلیل از عوامل سریال «پایتخت3» بعدازظهر امروز سه‌شنبه 19 فروردین ماه در تالار ایوان شمس برگزار شد، بنابراین گزارش در این مراسم شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما، طاهری نماینده مجلس، جدیدی دبیر، حیدری پیشکسوتان کشتی، طلایی عضو شورای شهر، سازندگان سریال پایتخت و اصحاب رسانه حضور داشتند.

در این مراسم، سیروس مقدم در سخنانی گفت:‌ ساختن سریال پایتخت کار سختی است و این سریال، سریال گرانی است چون در آپارتمان و خانه ساخته نمی‌شود.

وی ادامه داد: البته هزینه‌های این سریال با سایر سریال‌هایی که در تلویزیون ساخته می‌شود، تفاوت ندارد.

بنابراین گزارش در این مراسم همچنین تنابنده بازیگر نقش نقی در سخنانی اظهار داشت: گلایه من از برخی نمایندگان مجلس است که زمان ضبط سریال به پشت صحنه آمدند و با ما باقالی‌پلو با ماهیچه و ته‌دیگی چرب خوردند و از سریال تعریف کردند اما همینکه از ما دور شدند بخاطر مناسبات سیاسی از پشت به ما خنجر زدند.

اخبار فرهنگی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------