آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

انیس در «ستایش 2» به کمال می‌رسد



اخبار فرهنگی - انیس در «ستایش 2» به کمال می‌رسد

سیما تیرانداز بازیگر نقش انیس در «ستایش 2» گفت: تغییر شخصیتی انیس به مرور آشکارتر هم می شود و با توجه به روند قصه و در بخش سوم داستان این تغییر به کمال می رسد.

 سیما تیرانداز بازیگر نقش انیس در «ستایش 2» که این روزها نمایش «سه روایت از زندگی» را در سالن استاد سمندریان ایرانشهر به روی صحنه دارد، این کاراکتر را با تغییراتی جدی در سری دوم سریال مواجه دانسته و معتقد است: تغییر شخصیتی انیس به مرور آشکارتر هم می شود و با توجه به روند قصه و در بخش سوم داستان این تغییر به کمال می رسد.

سیما تیرانداز بازیگر نقش انیس در مجموعه تلویزیونی «ستایش» درباره ویژگی های این نقش در سری جدید سریال گفت: انیس در سری جدید ستایش تغییراتی کرده است و محور این نقش هم بر همین تحول اخلاقی قرار دارد. در واقع یک شخصیت کاملا منفی با چرخشی 180 درجه ای رو به رو شده و سمت و سوی مثبتی پیدا می کند. انیس کاراکتری رنج دیده است و بیست سال ناتوانی او و عدم گفتارش هم در این تغییر بی تاثیر نبوده است.

وی در همین رابطه ادامه داد: تغییر شخصیتی انیس به مرور آشکارتر هم می شود و با توجه به روند قصه در بخش سوم داستان این تغییر به کمال می رسد. از همان ابتدا هم که با آقای مطلبی نویسنده مجموعه درباره این شخصیت حرف می زدیم ایشان تاکید داشتند که انیس صد در صد منفی در سری اول به انیس صددرصد مثبت در سری دوم تبدیل می شود.

اخبار,اخبار فرهنگی , سیما تیرانداز

 
تیرانداز که این روزها نمایش «سه روایت از زندگی» را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه دارد، درباره نحوه بازنمایی این تغییر در بازی شخصیت انیس افزود: برخورد اطرافیان انیس با او تا حدی تغییر اخلاقی اش را نشان می دهد اما بیشتر این تحول در حالت استحاله ای است که به او دست داده است. کسی که بیست سال است نتوانسته حرف بزند. به فضایی عرفانی گرایش پیدا کرده که البته دور از ذهن هم نیست. چراکه افرادی که سختی های فراوانی را در زندگی تحمل می کنند به این سمت و سو کشیده می شوند.

این بازیگر نظر خود را نسبت به میزان استقبال مردم از سری دوم این مجموعه این طور بیان داشت: به نظر من ستایش در حال حاضر جزو سریال هایی است که مردم می بینند و در ارتباط با مخاطب موفق بوده است. موفقیت یک مجموعه هم اساسا منوط به برخورداری از داستان خوب و پردازش بهتر آن است. در سری اول این سریال آقای سلطانی کارگردانی و آقای مطلبی نگارش سریال را برعهده داشتند و کار دیده شد. شاید اگر افراد دیگری این دو وظیفه مهم را برعهده می گرفتند این نتیجه و این میزان استقبال را نمی دیدیم. سری دوم کار هم با هدایت این دو پی گرفته شد و خوشبختانه حالا هم استقبال خوبی از سریال شده است.

وی با تاکید بر این که قصه ستایش هنوز در شروع خود قرار دارد و در ادامه داستان های فرعی و کاراکترهای جدیدی به آن اضافه می شود، گفت: به نظرم ستایش 2 هنوز در ابتدای داستان خود است. گره های مجموعه فعلا زیاد نیست. بیش از بیست سال از زندگی آدم های داستان گذشته است. آنها تغییراتی کرده اند و نیاز است تا دوباره مروری بر ویژگی هایشان داشته باشیم. بنابراین هرچه داستان پیش برود شکل و شمایل بهتری هم به خود می گیرد. گره های بیشتری به قصه اضافه می شود.

تیرانداز با بیان این که سری دوم ستایش در عین دنباله بودن بر سری اول آن داستان هایی جدید و مجموعه ای مستقل است، تصریح کرد: به ستایش 2 شخصیت های جدید زیادی اضافه شده اند. حتی شخصیت های را که از سری اول حضور داشته اند هم دیگر نمی توان به طور کامل همان آدم های قبلی دانست. این مساله درباره انیس هم کاملا صدق می کند. قصه او هم تغییر کرده است. آقای مطلبی سعی داشته اند در سری دوم کار منش و رفتار آدم های داستان را دستخوش دگرگونی سازند.

مجموعه تلویزیونی ستایش 2 به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که در ادامه سری اول آن داستان زیر را در بر می گیرد.

22 سال از فرار ستایش و فرزندانش می گذرد. اینک هر سه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه ازچنگ حشمت فردوس گریخته اند. او حالا صاحب رستورانی در رامسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی کند که سرنوشت، یکبار دیگر او و حشمت فردوس را رودر روی هم قرار دهد.

داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، نرگس محمدی ، مهدی سلوکی، حدیث میر امینی، رامسین کبریتی و … گروه بازیگران این سریال را تشکیل می دهند.

اخبار فرهنگی - فارس

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------