آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

دختر کلینتون‌ها به سینما آمد



اخبار,اخبار فرهنگی , دختر کلینتون‌ها

 

اخبار فرهنگی - دختر کلینتون‌ها به سینما آمد

چلسی کلینتون دختر رییس جمهور پیشین آمریکا به عنوان تهیه‌کننده در جشنواره فیلم ترابیکا حضور خواهد داشت. 

به گزارش هالیوود ریپورتر، هیلاری کلینتون مادر چلسی و وزیر امور خارجه دوره اول ریاست جمهوری باراک اوباما با اعلام حمایت از فعالیت دخترش، از اشتغال دبیر مطبوعاتی‌اش در کمپانی برادران وارنر نیز ابراز خوشحالی کرد.
 
این فیلم که با عنوان «از میان خیلی» در تاریخ هفتم ماه می در جشنواره فیلم ترابیکا در نیویورک اکران می‌شود با همکاری بیل کلینتون با هدف حمایت از دخترش، ساخته شده است.
 
هر چند کلینتون در مراسم معرفی این فیلم حضور نیافت اما هیلاری کلینتون که از کاندیداهای بالقوه ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 است، حضوری غیرمنتظرانه در این مراسم داشت.
 
وی گفت: به نظر من این داستان، داستانی موثر درباره این است که دو نفر یا دو گروه جداگانه چطور می توانند عمل کنند تا به درکی درست از یکدیگر برسند و موثر باشند.
 
وی افزود: امیدوارم مردم زیادی برای تماشای این فیلم بیایند.
 
چلسی که با مارک مزوینسکی ازدواج کرده در همین روز اعلام کرد که در انتظار تولد فرزندشان است و خانم کلینتون از این که مادربزرگ می شود ابراز خوشوقتی کرد.
 
چلسی نیز گفت امیدوارم همه آنهایی که فیلم را می‌بینند فقط به آن فکر نکنند بلکه به این فکر کنند که آن را به دیگران معرفی کنند.
 
«از میان خیلی» درباره رابطه دوستانه دو مرد یکی مسلمان و دیگری یهودی از دانشجویان دانشگاه نیویورک است که رهبر معنوی دو گروه از دانشجویان هستند و نیروهایشان را با هم متحد می کنند تا در برابر مشکلات بایستند.
 
این در حالی است که دی دی میرز دبیر خبری دوران وزارت کلینتون نیز در راس گروه ارتباطات کمپانی برادران وارنر جای گرفته و خانم کلینتون این را به فال نیک گرفت و گفت به او افتخار می کند.
اخبار فرهنگی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------