آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

گلايه مريلا زارعي از رسانه‌ها(+عکس)



اخبار,اخبار فرهنگی ,مريلا زارعي

 

اخبار فرهنگی - گلايه مريلا زارعي از رسانه‌ها

تصويري كه به تازگي منتشر و اعلام شده كه چهره من در فيلم «سلام سينما» است به هيچ عنوان ارتباطي با من ندارد

چند روز گذشته تصويري منسوب به مريلا زارعي در برخي سايت‌ها منتشر و اعلام شده كه تصوير وي در 20 سال پيش و در زمان حضور در فيلم «سلام سينما» است.

به نوشته اعتماد، مريلا زارعي با تكذيب اين خبر و عكس گفت: تصويري كه به تازگي منتشر و اعلام شده كه چهره من در فيلم «سلام سينما» است به هيچ عنوان ارتباطي با من ندارد و تصوير يكي از بازيگران فيلم است كه نام وي را نمي‌دانم. متاسفانه در برخي سايت‌ها و حتي ويكي‌پديا اطلاعات غلطي درباره من منتشر شده كه صحيح نيست به طور مثال بعضي اطلاعات شخصي كه از من در ويكي‌پديا منتشر شده، درست و قابل انتشار نيست.

زارعي با درخواست از خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري و روزنامه‌ها در انتشار اطلاعات درست اعلام كرد: انتظار مي‌رود رسانه‌هاي وزين و معتبر براي درج اطلاعات بازيگران از منابع موثق استفاده كنند.

زارعي تاكنون 20 بار در جشن‌ها و جشنواره‌هايي همچون جشنواره فيلم فجر، جشن سينماي ايران (خانه سينما)، جشن انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران نامزد دريافت جايزه شده است. همچنين براي بازي در فيلم «سربازهاي جمعه» به كارگرداني مسعود كيميايي سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل زن و برنده سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول زن براي فيلم «شيار 143 » شده است. 

اخبار فرهنگی - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------