آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

عکس های برهنه ریحانا اینستاگرام را به واکنش وا داشت +تصاویر



اخبار فرهنگی - عکس های برهنه ریحانا اینستاگرام را به واکنش وا داشت +تصاویر

این خواننده 26 ساله وقتی چندین عکس برهنه خود را برای نمایش در این وبگاه قرار داد متوجه شد که حساب کاربری اش مسدود و عکس ها حذف شده اند.

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل : " ریحانا " خواننده سیاه پوست هالیوودی به برهنگی و انتشار عکس های برهنه و غیر اخلاقی اش شهرت دارد. او به قدری عکس های برهنه اش را در اینستاگرام قرار داد که حساب کاربری اش در این شبکه اجتماعی مسدود شد و عکس هایش به صورت خودکار حذف گردید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ریحانا


این خواننده 26 ساله وقتی چندین عکس برهنه خود را برای نمایش در این وبگاه قرار داد متوجه شد که حساب کاربری اش مسدود و عکس ها حذف شده اند.

 

البته چند ساعت بعد صفحه این خواننده جوان دوباره به نمایش درآمد و مسئولین اینستاگرام بابت اتفاق رخ داده از او عذرخواهی کرده و این اتفاق را یک اشتباه کاملا تصادفی نامیدند. اگرچه طبق قوانین این شبکه اجتماعی انتشار تصاویر برهنه و غیر اخلاقی توسط کاربران سبب مسدود شدن حساب آنها خواهد شد اما آنها نخواستند اعلام کنند که علت مسدود شدن حساب ریحانا هم این امر بوده وسعی کردند هرطور شده وجه هنری این ستاره هالیوودی را حفظ کنند.

 

اما این اتفاق دستمایه تمسخر بسیاری از رسانه ها شد. گفته میشود عکسی که " ریحانا " منتشر کرده بوده مربوط به تصویر وی روی جلد یک مجله است ، یکی از رسانه های امریکایی به تمسخر عکسی منتشر کرده و در آن نوشته  " تصویر بعدی ریحانا روی مجله ، به انتخاب اینستاگرام ".

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ریحانا

 اخبار فرهنگی - پرداد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------