آخرین وضعیت «محمد‌علی کشاورز» از زبان برادرش



محمد‌علی کشاورز

 

.«علی کشاورز» برادر «محمد علی کشاورز» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در مورد آخرین وضعیت این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، اظهار داشت: هم‌اکنون «محمد‌علی کشاورز» تحت نظر دکتر است. او زانوهایش کمی درد می‌کند و همچنان دوران نقاهت خود را طی می‌کند.

 

وی در ادامه افزود: «محمد‌علی کشاورز» اکثر اوقات در منزل است.

کشاورز درباره هزینه درمان برادرش گفت: ایشان خرج درمانش را نیز خود می‌پردازد و دوستان و اطرافیان تاکنون  کمکی به وی نکرده‌اند.

بنابراین گزارش، «محمد‌علی کشاورز» متولد 1309 در اصفهان است، وی فارغ‌التحصیل هنرستان هنرپیشگی تهران و دانشکده هنرهای دراماتیک است.

آغاز فعالیت هنری این بازیگر از سال 1339 با حضور در نمایش «ویلن‌ساز» کره مونا است.

وی تا به امروز ایفاگر نقش‌های ماندگاری در تاریخ سینما بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های نظیر «خشت و آینه»، «آقای هالو»، «رگبار»، «صادق کرده»، «شطرنج باد»، «کمالالملک»، «مردی که موش شد»، «کفش‌های میرزا نوروز»، «مادر»، «پول خارجی»، «دلشدگان»، «روز واقعه»، «ناصرالدین شاه اکتورسینما» ، «خسوف»، «زیر درختان زیتون» و «غزال» و مجموعه‌های تلویزیونی «هزاردستان»، «افسانه سلطان وشبان»، «سربداران»‌، «گرگ‌ها»، «پدرسالار» و «روشن‌تر از خاموشی» اشاره کرد.

بنابراین گزارش، «محمد‌‌علی کشاورز» تابستان به دلیل شکستگی پا در بیمارستان بستری شد و چند ماه بعدتر هم دوباره به دلیل وضعیت بد جسمانی در بیمارستان بستری شد و این روزها همچنان در خانه دوران نقاهت را پشت سرمی‌گذارد.... /خبرگزاری فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------