محسن افشانی: دوست داشتم کار خوانندگی را تجربه کنم



 

محسن افشانی, عکس محسن افشانی

 

به دلیل مشغله کاری فکر نمی کنم کار موسیقی را ادامه دهم و برای اولین و آخرین بار است که خوانندگی می کنم این  کار هم فقط به خاطر این بود که دوست داشتم کار خوانندگی را تجربه کنم.

 

 

محسن افشانی بازیگرجوان و دوست داشتنی سینمای ایران؛علاوه برکارگردانی و تهیه کنندگی به تازگی مانند دیگر بازیگران سینمایی کشورمان،دستی هم درعرصه موسیقی پیدا کرده و در آلبوم جدید محمد چناری خواننده خوب و خوش صدای موسیقی پاپ همکاری داشته است. سپهر قریشی برادر سحر قریشی نیز در این کار همکاری خواهد کرد. ساخت ترانه و ملودی این قطعه به عهده محمد چناری است و مهران عباسی هم تنظیم این قطعه را به عهده داشته است.

افشانی دراین باره به شبکه ایران گفت:من در یکی از ترک های آلبوم جدید محمد چناری بصورت همخوانی همکاری داشته ام.

وی افزود: قرار بود این ترک امروز شنبه ۲۰اسفند ماه بر روی سایت قرار بگیرد اما گویا به دلیل طولانی شدن تنظیم این کار در چند روز آینده تنها این یک قطعه بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

این هنرمند اظهارداشت:به دلیل مشغله کاری فکر نمی کنم کار موسیقی را ادامه دهم و برای اولین و آخرین بار است که خوانندگی می کنم این کار هم فقط به خاطر این بود که دوست داشتم کار خوانندگی را تجربه کنم.

افشانی درمورد کارهای نوروز خود گفت:برای نوروز در تله فیلمی به کارگردانی بهروز خلجی با عنوان «شب سال تحویل»شرکت دارم که شب سال نو از شبکه یک پخش خواهد شد.

وی در پایان افزود: ۵ تا ۱۰فروردین ماه نیز درشهر لاراستان فارس به عنوان مجری برنامه در این شهر اجرا خواهم داشت.... / شبکه ایران 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------