كلاهبردار مسابقه «مختارنامه» دستگیر شد!



 

 كلاهبردار مسابقه «مختارنامه» دستگیر شد!

 

مدیر موسسه آفاق فیلم با اشاره به تلاش نیروی انتظامی و اداره آگاهی تهران گفت: با تلاش نیروی انتظامی و پیگیری و کنترل نامحسوس روز گذشته کلاهبردار مسابقه سریال «مختارنامه» دستگیر شد.

«امیرحسین شریفی» تهیه کننده سینما و مدیر موسسه آفاق فیلم گفت: کلاهبرداری که به نام موسسه «آفاق» به مردم تلفن می زد و می گفت شما برای انتخاب بهترین بازیگر «مختارنامه» برنده جایزه هستید با پیگیری های شبانه روزی و تلاش های بی وقفه نیروی انتظامی و آگاهی تهران با نام «ش. ح» دستگیر شد.

وی در ادامه افزود: این فرد دفتری زیرزمینی تاسیس و چند کارمند استخدام کرده بود و از طریق پیامک و یا تلفن از افراد می خواست یکی از بازیگران مختار را انتخاب کنند و در مسابقه شرکت نمایند با انتخاب نام هریک از بازیگران، آنها را برنده خطاب کرده و برای ارایه جایزه مبلغ ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان درخواست می کرد که یا ازطریق ارایه شماره حساب و یا با ارایه شماره صندوق پست پول ها را دریافت می نمود. این فرد روزانه مبلغ یک تا یک و نیم میلیون تومان از این راه کسب درآمد داشت که با پیگیری ها و کنترل نامحسوس پلیس آگاهی و نیروی انتظامی و تلاش های سروان موحدی و رسولی، روز گذشته دستگیر شد.

شریفی در ادامه افزود: این کلاهبردار بیش از ۱۰۰ شماره ایرانسل داشته است که هر سه یا دو ماه یک بار تغییر می داد. هیچ آدرسی به افراد ارایه نمی کرد. مخاطبین و علاقمندان به سینما نام موسسه «آفاق» را می دیدند و از طریق ۱۱۸ با ما تماس می گرفتند و جایزه را از ما مطالبه می کردند که من به دادگاه انقلاب منطقه سه میدان ونک شعبه ۸ شکایت کردم و قاضی شعبه همکاری های لازم را مبذول داشت و این فرد دستگیر شد.

وی در خاتمه افزود: تمام کسانی که به این فرد پول بابت دریافت جایزه ارایه دادند می توانند به اداره آگاهی شعبه ۱۴ مراجعه کرده و از نامبرده شکایت نمایند.

بنابر این گزارش، پیش از این خبر کلاهبرداری این فرد از طریق خبرگزاری فارس اعلام شد و یکی از برنامه های رادیویی نیز مردم را از این کلاهبرداری مطلع نمود..... / خبرگزارى فارس 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------