آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«سواری با هم»همچنان پرفروشترین فیلم سینماهای آمریکای شمالی + تصاویر



اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرفروشترین فیلم سینماها

اخبارفرهنگی - «سواری با هم»همچنان پرفروشترین فیلم سینماهای آمریکای شمالی + تصاویر

كمدي و اكشن «سواري با هم» (Ride along)با فروش 12 ميليون و 300 هزار دلار عنوان پرفروشترين فيلم اين هفته سينماهاي آمريكاي شمالي را از آن خود كرد.

كمدي و اكشن «سواري با هم» (Ride along) در حالي اكران خود را از 17 ژانويه 2014 آغاز كرده كه در سومین هفته اکران با فروش 12 ميليون و 300 هزار دلار همچنان عنوان پرفروشترين فيلم اين هفته سينماهاي آمريكاي شمالي را از آن خود دارد.«سواري با هم» فيلمي به كارگرداني «تيم استوري» است و داستان آن درباره يك مأمور ويژه اي است كه خيلي سريع و بي پرده صحبت مي كند و با همكاري داماد خانوادگي «جيم» سفري را به آتلانتا براي برگزاري مراسم ازدواج خواهرش آغاز مي كنند. «آيس كيوب» ،«كوين هارت» و «تيكا سامپتر» بازيگران اصلي اين فيلم هستند. مجموع فروش این فیلم در سه هفته اکران در 2663 سینمای آمریکای شمالی به 93 میلیون دلار رسیده است.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرفروشترین فیلم سینماها

انيميشن سه بعدي فروزن (Frozen)(يخ زده) در یازدهمین هفته اكران در بیش از 2 هزار و 900 سینما با 9 ميليون و 300 هزار دلار بار دیگر به رتبه دوم جدول صعود کرد و همچنان در فهرست 5 فیلم پرفروش هفته است. «فروزن» اكران خود را به كارگرداني «كريس باك» و «جنيفر لي» از 27 نوامبر 2013 آغاز كرده است. داستان فيلم درباره دختري به نام «آنا» است كه به همراه يك ماجراجو و آدم برفي سعي در پيدا كردن خواهرش «السا» دارد. «السا» با قدرت خود علت اصلي يخبندان ابدي و سلطه بر سرزمين يخ زده است. كريستن بل ، جاش گاد و ايدنيا منزل گويندگان اصلي اين انيميشن هستند. مجموع فروش این فیلم در یازده هفته اکران به 360 میلیون دلار رسیده است.

کمدی «آن لحظه ناجور» (That Awkward Moment) به کارگردانی و نویسندگی تام گورمیکان از 31 ژانویه در بیش از 3 هزار سینمای آمریکای شمالی روی پرده رفته و در اولین هفته اکران با میلیون و هزار دلار رتبه سوم جدول پرفروشترین ها را به دست آورد. فیلم با بازی زک افرون، مایکل بی جوردن و مایلز تلر، داستان سه جوان است که در جریان ارتباط برقرار کردن با جنس مخالف مشکلات متعددی دارند.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرفروشترین فیلم سینماها

انيميشن «شغل آجيلي» (The Nut Job) نيز از 17 ژانويه در بيش از 3400 سينماي آمريكاي شمالي اكران خود را آغاز كرده و در سومين هفته اكران با 7 ميليون و 600 هزار دلار در جايگاه چهارم پرفروشترين فيلمهاي اين هفته قرار گرفت. «شغل آجيلي» انيميشني به كارگرداني «پيتر لپه نيوتين» است و درباره سنجابي است كه از پارك محل زندگي خود اخراج شده ومجبور به حفاظت از شهر مي شود و در نهايت با دستبرد به يك مغازه آجيل فروشي موفق به نجات دوستان خودش مي شود. «ويل آرنت» ، «برندان فراسر» و «ليام نيسون» از صداپيشگان اصلي اين انيميشن هستند. مجموع فروش این انیمیشن درسه هفته اکران به50 میلیون و 200 هزار دلار رسیده است.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرفروشترین فیلم سینماها

اکشن شرح حال گونه بازمانده تنها (Lone Survivor) از 10 ژانویه اکران خود را در بیش از2900 سینمای آمریکای شمالی آغاز کرده و در چهارمین هفته اکران با 7 میلیون و 200 هزار دلار عنوان پنجمين فيلم پرفروش هفته را از آن خود کرد. بازمانده تنها فیلمی به کارگردانی پیتر برگ است که بر اساس فیلمنامه ای مشترک به قلم خودش و مارکوس لوترل نوشته شده است. فیلم با بازی مارک والبرگ، تایلور کیش، و امیل هیرش اقتباسی از ماموریت ناموفق 28 ژوئن 2005 تحت عنوان عملیات بالهای سرخ است و داستان تیم 10 نفره seal برای شکار یکی از سران طالبان به نام احمد شهد است. مجموع فروش اين فيلم درسه هفته اكران به 104 ميليون و 900 هزار دلار رسيده است.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرفروشترین فیلم سینماها

فیلمهای جک رایان، روز کارگر، زد و بند آمریکایی، گرگ وال استریت، و من فرانکشتاین در رتبه های ششم تا دهم جدول پرفروشترین های این هفته قرار دارد.

اخبارفرهنگی - سینما خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------