حدیث میرامینی و مهرنوشِ «همه چیز آنجاست»



حدیث میرامینی در حال حاضر سریال «همه چیز آنجاست» را روی آنتن شبکه 3 سیما دارد و همین موضوع بهانه ای برای گفت و گوی ما با این بازیگر جوان باشد.

« حدیث میرامینی» چند سالی است در عرصه بازیگری فعالیت می کند و در کارهای مختلف تلویزیونی و سینمایی نیز حضور داشته است؛ از بازی در سریال «ستایش» گرفته تا فیلم «ورود آقایان ممنوع». میرامینی در حال حاضر سریال «همه چیز آنجاست» را روی آنتن شبکه 3 سیما دارد و همین موضوع بهانه ای برای گفت و گوی ما با این بازیگر جوان باشد.

حدیث میرامینی و مهرنوشِ همه چیز آنجاست

در حال حاضر سریال «همه چیز آنجاست» با بازی شما در حال پخش است. از شخصیت «مهرنوش» برایمان بگویید.
-    وقتی بازی در این سریال به من پیشنهاد شد و فیلمنامه را خواندم، از شخصیت مهرنوش خیلی خوشم آمد و آن را دوست داشتم چون هم خیلی متفاوت بود و هم خیلی شبیه جوان های امروزی. به هر حال از کل کار، نقش و گروه خوشم آمد و همه چیز دست به دست هم داد تا بازی در این سریال را بپذیرم.

مهرنوش را از نظر ویژگی های شخصیتی چطور دیدید؟
-    مهرنوش دختر بلندپروازی است و آرزوهای زیادی در سر می پروراند. او بیش از حد اهل خطرکردن است و مهم ترین تفاوت این نقش با سایر نقش هایم، همین بی پروایی مهرنوش بود.

حدیث میرامینی اوقات بیکاری اش را چگونه می گذارند؟
-    مانند همه آدم ها کارهای روزمره ام را انجام می دهم؛ ورزش می کنم، سفر می روم، با دوستانم تفریح می کنم، فیلم می بینم و سینما و تئاتر می روم.

وقتی خیلی ناراحت هستید، چگونه با خودتان کنار می آیید؟
-    به شرایطم بستگی دارد؛ گاهی می خوابم و گاهی با بیرون رفتن از خانه سعی می کنم ناراحتی ام را فراموش کنم.

تا به حال برایتان اتفاق افتاده نقشی را بازی کنید و بعد پشیمان شوید؟
-    بله، اما نمی توانم نام ببرم چون گفتنش کار درستی نیست، اما پیش آمده نقشی را مانند همه کارهایی که فیلمنامه ندارند، پذیرفته ام و بعد متوجه شده ام شرایط کار آن گونه نیست که تصورش را می کردم. بعد هم به شدت پشیمان شده ام اما در نهایت برایم تجربه خوبی شده تا در انتخاب کارهای بعدی ام بیشتر دقت کنم

چقدر به سلامت خودتان اهمیت می دهید؛ چه از نظر روانی و چه از نظر جسمی؟
-    تا جایی که بتوانم سعی می کنم به فکر سلامتم باشم. من به عنوان یک بازیگر گاهی مجبورم 16-15 ساعت کار کنم و عملا وقتی سر کار هستم، همه کارهای روزمره زندگی ام را تعطیل می کنم. به همین دلیل است که می گویند بزرگ ترین مشکل بازیگران بی نظمی در زندگی است. به هر حال گاهی فشار بالای کار هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی آدم را خسته می کند.

آیا رژیم غذایی خاصی هم برای کنترل وزنتان رعایت می کنید؟
-    نه، اماتلاش می کنم خوردن تنقلات را کم و از محصولات ارگانیک استفاده کنم.

سر صحنه غذاهای خاصی می خورید؟
نه، این طور نیستم که بگویم سر صحنه فیلمبرداری باید غذای رژیمی خاصی بخورم اما اگر غذایم خیلی چرب باشد، معمولا از خوردن آن صرف نظر می کنم.

اما مدتی است که خیلی لاغر شده اید. برای حفظ تناسب اندام چه می کنید؟
-    هرچه وزن کم تر باشد سن هم کمتر به نظر می رسد. برای همین سعی  می کنم کم خوری کنم. اگر سر کار هم نباشم، ورزش های مختلفی مانند دو، انجام می دهم

خودتان دوست دارید همیشه نقش دختران دبیرستانی و کم سن و سال را بازی کنید یا این گونه نقش ها به شما بیشتر پیشنهاد می شود؟
-    همیشه هم این نقش ها به من پیشنهاد نمی شود ولی اگر پیشنهاد هم شود، استقبال می کنم. تنها چیزی که در انتخاب نقش برایم اهمیت دارد، این است که بتوانم با آن ارتباط برقرار کنم و با همه وجودم آن را بپذیرم.

تا به حال شده نقشی را بازی کنید و از نظر روانی خیلی با آن همذات پنداری کرده باشید؟
-    بله، در فیلم سینمایی توقیف شده «این یک رویاست» نقشی را بازی کردم که با آن به شدت همذات پنداری کرده و تا مدتی درگیر آن بودم. افسوس که نمی توانم بیشتر درباره اش صحبت کنم چون توقیف شده است.

زندگی برای شما چه معنایی دارد؟
-    زندگی یک موهبت الهی است که باید قدر آن را بدانیم اما متاسفانه خیلی از ما آدم ها زندگی را برای خود و دیگران سخت می کنیم و برای همین لحظات هم برایمان به سختی می گذرد در حالی که زندگی آنقدرها هم بد و سخت نیست و باید به آینده امیدوار باشیم.

طلایی ترین دوران زندگی...
-    کودکی؛ چون همه چیز آن برایمان زیبا و دوست داشتنی است.

اخبارفرهنگی - مجله سلامت/برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------