داغ ترین خبرها از«ماشین جنگ»برد پیت



اخبار,اخبار فرهنگی,برد پیت

جدیدترین فیلم برد پیت که «ماشین جنگ» نام دارد، مراحل فیلمبرداری‌اش را پس از ۲۲ روز در امارات متحده عربی به پایان رسانده است.

این کمدی هجوآمیز که توسط نت‌فلیکس غول خدمات پخش آنلاین و پلن بی انترتینمنت کمپانی تهیه برد پیت تهیه شده از کتاب پرفروش «عملیات‌ها: داستان داخلی وحشی و هولناک جنگ آمریکا در افغانستان» نوشته مایکل هیستینگز فقید، روزنامه‌نگار آمریکایی الهام گرفته است.


در این فیلم که توسط دیوید میشو (کارگردان «پادشاهی حیوانات» و «عیار») ساخته شده، پیت نقش یک فرمانده آمریکایی عجول را بازی می‌کند که شخصیتش از روی استنلی مک‌کریستال ژنرال چهارستاره ارتش ساخته شده است. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به آنتونی مایکل هال، ویل پولتر و توفر گریس اشاره کرد.


دست اندرکاران ساخت فیلم «دستگاه جنگ» در ماه آگوست وارد ابوظبی شدند تا دفتر تهیه فیلم را پیش از آغاز فیلمبرداری در امارات راه‌اندازی کنند و مراحل فیلمبرداری در ماه اکتبر آغاز شد. به منظور درست کردن یک سفارت خیالی آمریکایی در کابل، خیابان‌های اطراف ساختمان ابوظبی میدیا تغییر شکل داده شدند. همچنین بعضی از مراحل فیلمبرداری در مرکز نمایش ملی ابوظبی (ADNEC)، آکادمی فیلم نیویورک ابوظبی و مناطق دورافتاده صحرای ابوظبی صورت گرفتند.


نورا ال کابی مدیر عامل کمپانی توفور۵۴ که در مراحل فیلمبرداری کمک کرد، می‌گوید: «ما از میزبانی فیلم ماشین جنگ پلن بی انترتینمنت در امارات و تسهیل کردن مراحل فیلمبرداری در ۲۰ موقعیت مختلف بسیار خوشحال هستیم.»


ال کابی اضافه کرد که ارتش هم در تامین امنیت موقعیت‌های فیلمبرداری کمک کرده و در تمام مراحل تهیه فیلم از آن‌ها حمایت کرد. این فیلم از ۵۰۰ نفر سیاهی‌لشگر استفاده کرد که نماینده ۲۰ ملیت مختلف بودند و مراحل تهیه این فیلم این فرصت را به هفت کارآموز جوان اماراتی داد تا سر صحنه فیلم کار کنند. این بیشترین تعداد کارآموز در یک فیلم سینمایی در ابوظبی بود. «ماشین جنگ» همچنین از کاهش ۳۰ درصدی مالی کمیسیون فیلم ابوظبی هم بهره برد.


گفته می‌شود نت‌فلیکس بودجه‌ای حدود ۷۰ میلیون دلار برای این فیلم تامین کرده و اکران سینمایی محدود آن را در اواخر سال ۲۰۱۶ در کنار انتشار گسترده دیجیتال، برنامه‌ریزی خواهد کرد. این کمپانی برنامه دارد تا آن زمان به هدف خود مبنی بر تامین خدمات پخش در ۲۰۰ کشور جهان دست پیدا کند.


ابوظبی در سال‌های اخیر چند فیلم بزرگ هالیوودی از جمله «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود» و «سریع و خشمگین ۷» و همچنین فیلم‌های هندی «بنگ بنگ!» و «عزیز» را به خود جذب کرده است.
اخبار فرهنگی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------