آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

عسل بدیعی هنوز زنده است!



اخبار,اخبار فرهنگی و هنری,عسل بدیعی

عسل بدیعی 12 فروردین‌ سال 92 به‌ علت ایست تنفسی که به خونریزی مغزی منجر شد،‌ درگذشت و اعضای بدن او بنا به درخواست خودش به بیماران نیازمند اهدا شد.

دو سال از درگذشت عسل بدیعی (بازیگر جوان سینما و تلویزیون) می‌گذرد و حالا قلب او در سینه مردی می‌تپد که با خانواده او در تماس است و در مراسم‌های یادبود این هنرمند، شرکت می‌کند.
دو سال قبل، نوروز هنرمندان با درگذشت ناگهانی عسل بدیعی رنگی از غم گرفت و خانواده بدیعی امسال و همزمان با دومین سالگرد درگذشت این بازیگر، تصمیم گرفتند به جای برگزاری یک مراسم عمومی و پرهزینه، برنامه‌ای خصوصی برگزار کنند و هزینه‌های یک مراسم عمومی را صرف امور خیریه کنند.


شاهرخ بدیعی پدر عسل بدیعی در همین زمینه گفت: امسال مراسم سالگرد درگذشت عسل را به صورت خصوصی برگزار کردیم و البته مراسم دیگری هم داریم، اما تصمیم گرفتیم هزینه‌های یک مراسم عمومی را صرف امور خیریه کنیم.


او که همزمان با درگذشت عسل بدیعی اعضای بدن این هنرمند جوان را به درخواست خودش، به چندین بیمار نیازمند عضو اهدا کرده بود، اضافه کرد: قلب عسل به یک آقایی اهدا شده که ایشان با ما در تماس است و در مراسم‌های عسل شرکت می‌کند. تا جایی که خبر دارم، کبد او نیز به یک نفر در مشهد اهدا شده و من این موضوع را از طریق مطلبی که آن فرد در روزنامه منتشر کرده بود، فهمیدم. به هر حال هر یک از اعضای بدن او در پیکر دیگری زنده هستند و این موضوع برای ما خوشحال کننده است.


بدیعی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم با کسانی که اعضای بدن عسل به آن‌ها اهدا شده است، تماسی برقرار کنیم چون دوست نداریم آن‌ها احساس دین کنند یا معذب شوند، مگر اینکه خودشان دوست داشته باشند با یکدیگر در تماس باشیم. عسل بدیعی 12 فروردین‌ سال 92 به‌ علت ایست تنفسی که به خونریزی مغزی منجر شد،‌ درگذشت و اعضای بدن او بنا به درخواست خودش به بیماران نیازمند اهدا شد.
او متولد سال 1356 در تهران بود که سال 1375 به سینما راه یافت و با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری فعالیت حرفه‌یی خود را آغاز کرد.
اخبار فرهنگی و هنری - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------