بهنوش بختیاری هم به گروه "عملیات مهد کودک" ملحق شد



بهنوش بختیاری,فیلم های بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری

 

فيلم نيوز: بهنوش بختیاری برای حضور در نقشی متفاوت به "عملیات مهد کودک" به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه‌کنندگی رویا شریف پیوست.

 

وی که تاکنون در بیش از 21 مجموعه تلویزیونی از جمله؛ "دارا و ندار"، "چارخونه"، "باغ مظفر"، "جایزه بزرگ"، "خانه به دوش" و "معجزه بزرگ" و 13 فیلم سینمایی از جمله "کیش و مات"، "دو خواهر"، "از ما بهترون"، "ازدواج در وقت اضافه" و "داماد خجالتی" و چند تله فیلم نقش آفرینی کرده است، در فیلم سینمایی "عملیات مهد کودک" نقشی متفاوت را بازی خواهد کرد.

 

بنابراین گزارش، پیشتر حضور علیرضا خمسه، شمسی فضل‌اللهی، هانیه توسلی، سروش صحت و مریم سعادت برای نقش آفرینی در این فیلم اعلام شده بود. و گروه تولید در حال مذاکره با سایر بازیگران و عوامل فیلم هستند که در صورت قطعی شدن حضورشان متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

"عملیات مهد کودک" فیلمی فانتزی در ژانر کودک بوده و داستان آن روایتگر چند کودک است که برای جلب توجه والدینشان دست به کار بزرگی می زنند. بخش‌هایی از این فیلم به صورت جلوه‌های ویژه رایانه‌ای تولید خواهد شد.

 

با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فیلم‌برداری "عملیات مهد کودک" از اواخر تیر ماه سال جاری آغاز خواهد شد..../ فيلم نيوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------