نفرین اسکار این ستاره ها را از هم جدا کرد



اخبار فرهنگی هنری - نفرین اسکار این ستاره ها را از هم جدا کرد

همینطور که تصاویر سال های گذشته جوایز آکادمی را از نظر می گذرانیم، کم کم به این نتیجه می رسیم که ستاره های هالیوودی مدت کوتاهی پس از حاضر شدن روی فرش قرمز اسکار دست در دست نامزد یا همسر خود، از هم جدا می شوند. برای اثبات این نتیجه گیری، فراموش نشدنی ترین زوج های فرش قرمز اسکار که مدتی پس از شرکت در این مراسم از هم جدا شدند را معرفی می کنیم.

آیا چیزی به نام نفرین اسکار وجود دارد؟ شاید!!! همینطور که تصاویر سال های گذشته جوایز آکادمی را از نظر می گذرانیم، کم کم به این نتیجه می رسیم که ستاره های هالیوودی مدت کوتاهی پس از حاضر شدن روی فرش قرمز اسکار دست در دست نامزد یا همسر خود، از هم جدا می شوند. برای اثبات این نتیجه گیری، فراموش نشدنی ترین زوج های فرش قرمز اسکار که مدتی پس از شرکت در این مراسم از هم جدا شدند را معرفی می کنیم.


جنیفر لوپز و بن افلک
رمانس: 2002 تا 2004، آخرین اسکار: 2003

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,جایزه اسکار

 

فراموش کردن زوج "بنیفر" در مراسم اسکار 2003 به این راحتی ها نیست. همه فکر می کردند این زوج محبوب روزی با هم ازدواج می کنند، ولی قبل از آنکه این دو با هم در مراسم اسکار بعدی شرکت کنند، از هم جدا شدند.


ساندرا بولاک و جسی جیمز
رمانس: 2003 تا 2010، آخرین اسکار: 2010

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,جایزه اسکار

 
فقط 8 سال پس از آنکه ساندرا بولاک جایزه اسکار را برد، زندگی او زیر و رو شد و گزارش شد که شوهرش جسی جیمز با چند زن به او خیانت کرده است. علیرغم آنکه جسی خود را به یک مرکز درمانی معرفی کرد و عذرخواهی رسمی و عمومی خود را صادر کرد، ولی ساندرا در ژوئن 2010 درخواست طلاق داد و این دو از هم جدا شدند.


لئوناردو دی کاپریو و جیزل باندچن
رمانس: 2000 تا 2005، آخرین اسکار: 2005

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,جایزه اسکار

 
از دیدن این زوج در مراسم اسکار و نگاه عاشقانه جیزل به لئو همه خوشحال بودند، ولی گویا رابطه این زوج بخاطر دعواهای مداوم و وجود یک شخص ثالث به پایان رسید. شاید هم نفرین اسکار آنها را گرفته باشد!


چاد لو و هیلاری سوانک
رمانس: اواسط 1990 تا 2006، آخرین اسکار: 2005

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,جایزه اسکار

 

همه فکر می کردند پس از 10 سال زندگی، عشق چاد و هیلاری تا آخر عمر دوام داشته باشد. ولی ظاهراً اینطور نبوده و اولین نشانه دردسر زمانی خودش را نشان داد که هیلاری یادش رفت هنگام صحبت هایش پس از دریافت جایزه اسکار برای بهترین بازیگر زن در فیلم "Boys Don't Cry" از او تشکر کند. همین خطا باعث شد که این دو در اسکار 2005 با هم نباشند، ولی این بار هیلاری پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم "Million Dollar Baby" اول از چاد تشکر کرد. متأسفانه این تشکر نیز چیزی را جبران نکرد و سال بعد آنها از هم جدا شدند.


رایان فیلیپ و ریس ویثراسپون
رمانس: 1997 تا 2006، آخرین اسکار: 2006

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,جایزه اسکار

 
می گویند مدتها قبل از آنکه این زوج از هم جدا شوند اولین نشانه جدا شدن آنها از هم دیده شد و آن این بود که رایان در مراسم اسکار 2002 و به هنگام اهدای جایزه همراه همسرش، به او گفت: «تو در پاکت جایزه رو باز کن، هرچی باشه تو بیشتر از من پول درمیاری!» این زوج مدتی دیگر با هم بودند و حتی وقتی ریس جایزه بهترین بازیگر زن را در سال 2006 دریافت کرد از رایان تشکر کرد. ولی کمتر از یک سال بعد این دو جدا شدند.


سیل و هایدی کلوم
رمانس: 2004 تا 2012، آخرین اسکار: 2009

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,جایزه اسکار

 
همه می دانند که سیل و هایدی در مراسم اسکار 2009 بسیار خوشحال بودند و به نظر می رسید هنوز عاشق هم هستند. ولی پس از حضور در اسکار 2011، این دو کم کم مشکلاتشان شروع شد و سال بعد از هم جدا شدند.


زک افرون و ونسا هاجنز
رمانس: 2006 تا 2010، آخرین اسکار: 2009

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,جایزه اسکار

 

چند ماه پس از آنکه این عکس در مراسم اسکار انداخته شد، این دو ستاره فیلم های  "High School Musical" از هم جدا شدند.


هالی بری و اریک بنت
رمانس: 1990 تا 2003، آخرین اسکار: 2002

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,جایزه اسکار

 

مراسم آکادمی 2002 برای هالی بری فراز و نشیب های زیادی داشته است. او اولین زن آفریقایی-آمریکایی بود که جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را به خانه برد، ولی چند ماه بعد شوهرش بخاطر اغفال زنان به مرکز بازپروری فرستاده شد. سال بعد هالی درخواست طلاق داد.


جورج کلونی و الیزابتا کانالیس
رمانس: 2009 تا 2011، آخرین اسکار: 2010

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,جایزه اسکار

 

فقط چند ماه پس از اسکار 2010 و جشن 50 سالگی کلونی، او و نامزدش الیزابتا کانالیس به نامزدی دو ساله خود پایان دادند. با آنکه الیزابتا این جدایی را تقصیر خودش انداخت و ادعا کرد که وقتی صحبت از عشق می شود او خیلی آویزان طرف مقابل می شود، ولی دلیل واقعی این جدایی هرگز معلوم نشد.


آن هاتاوی و رافائلو فولیری
رمانس: 2004 تا 2008، آخرین اسکار: 2008

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,جایزه اسکار

 

 کمتر از دو ماه پس از آنکه هاتاوی و فولیری در اسکار 2008 شرکت کردند، فولیری بساز و بفروش به جرم کلاهبرداری و پولشویی دستگیر شد. این دو پس از اعلام این خبر جدا شدند.


کیت هادسون و کریس رابینسون
رمانس: 2000 تا 2006، آخرین اسکار: 2003

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,جایزه اسکار

 

این آخرین اسکاری بود که کیت هادسون با کریس رابینسون روی فرش قرمز اسکار قدم می گذاشت، البته این دو تا سال 2006 رسماً از هم طلاق نگرفتند. کیت اعتراف کرد که تولد پسرش رایدر شروع این جدایی بود.


سلنا گومز و جاستین بیبر
رمانس: 2010 تا 2012، آخرین اسکار: 2011

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,جایزه اسکار

 
این زوج هم با نام "جِلنا" معروف شدند و رمانس تینیجری آنها تنها نه ماه پس از حضور آنها در مهمانی ونیتی فیر برای اسکار در سال 2011 تمام شد.


کیتی هولمز و تام کروز
رمانس: 2005 تا 2012، آخرین اسکار: 2012

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,جایزه اسکار

 

خیلی ها در مهمانی ونیتی فیر برای اسکار، انتظارش را نداشتند که "تام کت" خیلی زود از هم جدا شوند. ولی کیتی خیلی وقت بود که دیگر از تام خسته شده بود و با فرستادن اوراق طلاق در ماه ژوئن سال بعد تام را غافلگیر کرد.


درو بریمور و تام گرین
رمانس: 1999 تا 2001، آخرین اسکار: 2000

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,جایزه اسکار

 
این دو مرغ عشق پس از قدم گذاشتن روی فرش قرمز اسکار در سال 2000 از آتش سوزی خانه خود به سختی جان سالم به در بردند و تا اواسط سال 2001 زندگی مشترک آنها به پایان رسید. به نظر می رسد نفرین اسکار روی این زوج بیشترین تأثیر را داشته است.


کیرستن دانست و جیک جیلنهال
رمانس: 2002 تا 2004، آخرین اسکار: 2004

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,جایزه اسکار

 
چند ماه پس از لحظات شادی که این دو در مهمانی ونیتی فیر برای اسکار در سال 2004 داشتند، کیکی و جیکی هم به رمانس خود پایان دادند. البته می گویند جدایی آنها دوستانه بوده و هنوز هم سرپرستی مشترک یک سگ به نام اتیکوس را دارند.
اخبار فرهنگی هنری - برترین ها

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------