آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

جشن تولد 20 سالگی یک کمپانی انیمیشن در کن 2014+ تصاویر



اخبار,اخبار فرهنگی,شن تولد 20 سالگی یک کمپانی انیمیشن در کن 2014+ تصاویر

اخبار فرهنگی - جشن تولد 20 سالگی یک کمپانی انیمیشن در کن 2014+ تصاویر

سال ها است که جفری کاتزنبرگ عضو جدا نشدنی جشنواره کن است. در تراس اتاق هتل لوکس رو به دریای کنش می نشیند و برای یکی از بزرگ ترین کمپانی های فیلمسازی دنیا تصمیم گیری می کند.

سال ها است که جفری کاتزنبرگ عضو جدا نشدنی جشنواره کن است. در تراس اتاق هتل لوکس رو به دریای کنش می نشیند و برای یکی از بزرگ ترین کمپانی های فیلمسازی دنیا تصمیم گیری می کند. سال ها است که انیمیشن های دریم ورکس ابتدا در کن به نمایش در می آیند و بعد چشمان دنیا را به خود جذب می کنند. امسال هم سنت شکنی رخ نداده. انیمیشن جدید کمپانی دریم ورکس، «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم؟ 2» هم به کن آمده تا نخستین اکرانش در فستیوال مجلل کوت دازوک برگزار شود. اما این بار با یک تفاوت نسبت به سال های گذشته.

  اخبار,اخبار فرهنگی,شن تولد 20 سالگی یک کمپانی انیمیشن در کن 2014+ تصاویر

 جمعه در حالی از انیمیشن جدید دریم ورکس رونمایی شد که مسئولان برگزاری کن برای بیست سالگی کمپانی رویا پرداز آمریکایی جشن تولد گرفتند. سال 1994 کاتزنبرگ به همراهی استیون اسپیلبرگ و دیوید گفن این کمپانی انیمیشن سازی را افتتاح کردند. این کمپانی سال ها تعدادی از بهترین انیمیشن های جهان را ساخته است و اگرچه عده ای آنها را به تقلب از روی دست دیزنی- پیکسار متهم می کنند اما آنها هنوز اعتبار خود را دارند. با توجه به نظرات منتشر شده در مورد انیمیشن جدیدشان، «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم؟ 2» به نظر می رسد این اعتبار امسال افزایش هم پیدا کند. با این وجود جالب است که در جشنواره ای که نماد سینمای روشنفکری است و ادعا می شود چندان ارتباطی با سینمای تجاری آمریکا ندارد، چنین جشن تولدی برای یکی از کمپانی های بلاک باستر ساز آمریکایی برگزار می شود.

  اخبار,اخبار فرهنگی,شن تولد 20 سالگی یک کمپانی انیمیشن در کن 2014+ تصاویر

 دریم ورکس سال گذشته یکی از پر خبرترین دوره های خود را سپری کرد. باراک اوباما از این کمپانی دیدن کرد و حتی به شوخی یا جدی اعلام کرد که دوست دارد بعد از دوران ریاست جمهوریش در این کمپانی هالیوودی مشغول به کار شود. به جز خبرسازی خود کمپانی، اسپیلبرگ و کاتزنبرگ هم بارها با اعلام حمایت از رئیس جمهور فعلی آمریکا، باراک اوباما خود را به صدر اخبار رساندند و حتی با برگزاری میهمانی و البته شرکت در کمپین های حمایتی حزب دموکرات آمریکا خود را به صدر سیاسی ترین سینماگران آمریکا هم رساندند.

 

  اخبار,اخبار فرهنگی,شن تولد 20 سالگی یک کمپانی انیمیشن در کن 2014+ تصاویر

 
اخبار فرهنگی - تسنیم / سیمرغ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------