آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

روایت گلاره عباسی از همکاری تازه با بهروز شعیبی و نرگس آبیار/کار تازه شعیبی قصه ساده و شیرینی دارد



گلاره عباسی , بهروز شعیبی , اخبار فرهنگی و هنری

روایت گلاره عباسی از همکاری تازه با بهروز شعیبی و نرگس آبیار/کار تازه شعیبی قصه ساده و شیرینی دارد

گلاره عباسی که فیلم «اشیاء از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک تر است»‌ به کارگردانی نرگس آبیار را در نوبت اکران دارد،‌ با فیلم دیگری از این کارگردان در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. وی در گفتگو با شبکه ایران از همکاری مجدد با نرگس آبیار و همچنین حضور در کار تازه بهروز شعیبی سخن می گوید.

گلاره عباسی که فیلم «اشیا از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیک تر است»‌ به کارگردانی نرگس آبیار را در نوبت اکران دارد،‌ با فیلم دیگری از این کارگردان در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.
عباسی که بازی‌اش در فیلم «اشیاء...» به چشم آمد و این توقع را ایجاد کرد که بیش از گذشته در انتخاب‌هایش وسواس به خرج دهد درخصوص همکاری دوباره‌اش با این کارگردان به شبکه ایران گفت: «شیار 143» به نقش زن در سال‌های جنگ می پردازد و داستان زندگی زنی به نام الفت را بیان می کند که چشم به راه فرزندش است. من در این فیلم نقش زنی به نام فردوس را بازی می‌کنم؛ نقشی که 19 تا 31 سالگی‌اش را می‌بینیم و دو سه گریم متفاوت دارم.»

 

گلاره عباسی , بهروز شعیبی , اخبار فرهنگی و هنری

 

گلاره عباسی در نمایی از فیلم «اشیاء از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیکتر است»
 وی در ادامه افزود: مریلا زارعی نقش مادر من و شخصیت محوری قصه با نام الفت را بازی می‌کند و مهران احمدی ، جواد عزتی و حسام بیگدلو به همراه بازیگران بومی از دیگر همبازی هایم در این کار هستند. تمام فیلمبرداری کار هم در کرمان انجام شد. «اشیاء...» تجربه خیلی خوبی بود و بازخورد خوبی هم در جشنواره داشت، امیدوارم «شیار 143» هم مورد قبول واقع شود.


 عباسی درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: در حال حاضر در تله‌فیلم «روزهای آخر اسفند» به کارگردانی بهروز شعیبی مشغول بازی هستم. البته عنوان کار هنوز قطعی نشده است. سعید  پور صمیمی ، سیما تیرانداز ، علی دهکردی ، محمدرضا هدایتی، ترلان پروانه ، سیامک ادیب و سروش صحت از بازیگران این تله فیلم هستند. «روزهای آخر اسفند» قصه ساده و شیرینی دارد و راجع به مسائل یک ساختمان است.


این بازیگر ادامه داد: بعد از تله فیلم «میان ماندن و رفتن» این دومین تجربه همکاری من با بهروز شعیبی است. ایشان علاوه بر این‌که به خوبی بر حوزه کاریشان مسلط هستند،‌ کارگردان بسیار با اخلاقی هستند.


 گلاره عباسی که تجربه اجرای برنامه رادیویی «پرانتز باز» را دارد همچنین در خصوص فعالیت‌هایش در این حوزه توضیح داد: در رادیو به شکل جدی کار نمی‌کنم. این روزها برای برنامه «سینما جامعه» که آقای فرزاد موتمن و امیر حسن ندایی به عنوان کارشناس مجری در آن حضور دارند، یکسری متن خوانده‌ام. این برنامه بحث‌های تخصصی راجع به سینما دارد و به ارتباط متقابل سینما و جامعه می‌پردازد.
منبع:inn.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------