آتیلا پسیانی و مهران احمدی عیدنوروز در تلویزیون!



آتیلا پسیانی و مهران احمدی عیدنوروز در تلویزیون!

سریال "پله پله" عید نوروز از تلویزیون پخش خواهد شد.

نعمت‌الله چگینی گفت: پیش تولید سریال «پله‌پله» از دوم بهمن ماه امسال آغاز شده است و همچنان در مرحله پیش‌ تولید قرار دارد‌. اکنون تست‌های بازیگری‌ این مجموعه در حال پایان است و همچنین لوکیشن، خرید لباس و آماده‌سازی گروه انجام شده است. «پله‌پله» سه‌شنبه - هفتم بهمن ماه - در تهران کلید می‌خورد.

 

وی با اشاره به بازیگران سریال «پله‌پله» یادآور شد: آتیلا پسیانی‌، امیرحسین رستمی، مریم سعادت‌، زهره فکور صبور‌، امیر غفارمنش‌ و... از بازیگران اصلی این مجموعه نوروزی هستند. همچنین به تازگی با مهران احمدی هم برای حضور در «پله‌پله» قرارداد بستیم.

وی همچنین اعلام کرد: تصویربرداری «پله‌پله» تا پایان پخش سریال ادامه دارد. این مجموعه در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای برای ایام نوروز امسال در نظر گرفته شده است. فیلمنامه این مجموعه توسط سعید فرهادی و امیرعباس پیام به نگارش درآمده است و کارگردانی آن را برزو نیک‌نژاد برعهده خواهد داشت.

تهیه‌کننده «پله‌پله» در پایان به مقارن شدن ایام فاطمیه (س) با نوروز امسال اشاره کرد و توضیح داد: چهار شب اول عید نوروز که با ایام فاطمیه (س) تقارن دارد، داستان «پله‌پله» ریتم غمگین و آرامی خواهد داشت. در کل ذات فیلمنامه در ابتدای داستان غمگین است و ناخودآگاه ریتم آرامی خواهد داشت که به دلیل اینکه این اتفاق با ایام فاطمیه مصادف شد ما آن را خیر دانستیم ولی از شب پنجم نوروز به بعد داستان سریال ریتم شادی به خود پیدا می‌کند.
منبع : ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------