آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

نظر معاون اجتماعی نیروی انتظامی درباره خشونت«میکائیل»



نظر معاون اجتماعی نیروی انتظامی درباره خشونت میکائیل

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه سریال «میکائیل» خوب جای خودش را در بین مخاطبان پیدا کرده و بازخوردهایی که ما از این سریال گرفتیم، الحمدا... مورد رضایت بینندگان قرار گرفته است.

سردار سعید منتظرالمهدی گفت: وقتی ما در ماموریت‌هایمان موفق هستیم که مردم خودشان در میدان حضور یابند و لذا ما در سریال میکائیل به وضوح می‌بینیم که مردم خودشان در کنار پلیس می ایستند و به دنبال آن آرامش در جامعه حکمفرما می‌شود. ما در این سریال یک افسر پلیسی را نشان می دهیم که گاهی وقتی با هنجارشکنان مواجه می شود، به حق مداخله می کند اما به لحاظ درون سازمانی، بازرسی پلیس در خصوص نحوه برخورد میکائیل با متخلفان تذکراتی داده می‌شود اما این تذکر در حالی به این سرگرد پلیس داده می شود که بیننده این حق را به میکائیل می دهد و حتی در آن سکانسی که او یک سیلی به گوش یک خلافکار می زند می بینیم که همه مردم برای او دست می زنند و این خواست مردم از پلیس برای برقراری امنیت در جامعه را نشان می دهد.


او در پاسخ به این سوال که آیا رفتارهای بعضا تند میکائیل در برخورد با مجرمین موجب سلب اعتماد مردم نسبت به پلیس می شود یا خیر تصریح کرد: خیر؛ زمانی که میکائیل لباس فرم بر تن ندارد و حتی وقتی که او در منزل است وقتی که از بالکن خانه اش صدای مظلومی را می شنود که عده ای اوباش او را دوره کردند، او خارج از ساعات کارش، برحسب وظیفه انسان دوستی به یاری مظلوم می رود، پس می‌بینیم که جنبه مردمی این سریال خیلی بیشتر است تا اینکه بگوئیم او از لباس و شغلش سوءاستفاده می کند یا پلیس را بدنام می کند. یا در یک سکانس دیگر وقتی در ایستگاه راه آهن از قطار پیاده می شود تا به منزل برود وقتی مشاهده می کند که یکی با سلاح سرد، شهروندی را در اصطلاح خفت گیری کرده، با اینکه سر ماموریت نیست و لباس پلیس هم برتن ندارد شهروند را نجات داده و در یک تعقیب و گریز مجرم را دستگیر و تحویل قانون می دهد. بیننده واقعا دوست دارد در برخورد با افراد مجرمی که کسی جرات نمی کند اقدامی علیه او انجام دهد، همچین اتفاقی بیافتد و پلیس حتی بدون لباس و اسلحه برای اجرای قانون ورود کند.


او همچنین از ساخت مجموعه تلویزیونی «کالج کلاهبرداری» خبر داد و گفت: این سریال با موضوع پیشگیری از پدیده ها و آسیب های اجتماعی و آموزش های همگانی در قالب طنز است. برنامه بعدی ما این است که سریالی را درباره مضرات سوء مصرف مواد مخدر در آینده نزدیک تولید کنیم.


معاون اجتماعی نیروی انتظامی در پایان افزود: به منظور آموزش به عموم و پیشگیری از سرقت و کلاهبرداری، هم اکنون 60 برنامه انیمیشین «سیا ساکتی» تولید و از شبکه یک در حال پخش داریم، یک سریال در حوزه پیشگیری از طلاق داریم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده و همچنین سریال پلیسی و اکشن «آمین» را در دست تولید داریم که روزهای پایانی تصویربرداری را طی می کند که ان شاا... در هفته ناجا روی آنتن خواهد رفت.
اخبارفرهنگی - بانی فیلم آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------