از پوستر «کلاه قرمزی و جام جهانی» رونمایی شد +پوستر



اخبار , اخبار فرهنگی, کلاه قرمزی و جام جهانی

اخبار فرهنگی - از پوستر «کلاه قرمزی و جام جهانی» رونمایی شد +پوستر

۱۷ خرداد ماه از پوستر یک قسمت از مجموعه «کلاه قرمزی» تحت عنوان «کلاه قرمزی و جام جهانی» رونمایی شد.

حمید مدرسی تاکید کرد: همچنان حق مالکیت مجموعه «کلاه قرمزی» به تلویزیون تعلق دارد.
در پی رونمایی از پوستر «کلاه قرمزی و جام جهانی» در شبکه نمایش خانگی این پرسش با سازندگان این مجموعه مطرح شد که «آیا ویژه‌برنامه جام‌جهانی «کلاه قرمزی» متعلق به شبکه نمایش خانگی است؟»

 

اخبار , اخبار فرهنگی, کلاه قرمزی و جام جهانی

 

مدرسی در پاسخ به این پرسش اظهار کرد: فقط پوستر ویژه برنامه جام‌جهانی «کلاه قرمزی» برای ویدئو رسانه رونمایی شد، وگرنه همچنان حق مالکیت این برنامه متعلق به تلویزیون است.
تهیه‌کننده برنامه «کلاه قرمزی» در ادامه مطلب بالا عنوان کرد: همان طور که گفته شد، حق مالکیت ویژه برنامه «کلاه قرمزی» متعلق به تلویزیون است و پخش اولیه‌ی آن از تلویزیون صورت می‌گیرد و شاید بازپخش آن از ویدئو رسانه باشد؛ ضمن اینکه بازپخش این ویژه برنامه که مربوط به مسابقات جام‌جهانی است، با یکسری پلاتوهای اضافه نیز همراه است.


وی سپس اعلام کرد که اصل تیزرهای جام‌جهانی «کلاه قرمزی» از سه‌شنبه - ۲۰ خرداد ماه - در شبکه دو و سایر شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود.

 

مدرسی همچنین یادآور شد: اصل ویژه‌برنامه جام‌جهانی «کلاه قرمزی» همان‌طور که در کنداکتور تلویزیون قرار داده شده است، قبل از یکی از بازی‌های ایران به روی آنتن خواهد رفت اما هنوز زمان دقیق پخشش مشخص نیست.


تهیه‌کننده برنامه «کلاه قرمزی» در پایان با اشاره به پخش ویژه برنامه‌اش در نیمه شعبان به ایسنا گفت: یک قسمت باقی مانده از «کلاه قرمزی ۹۳» قرار است شب نیمه شعبان (پنج‌شنبه ۲۲ خرداد ماه) از شبکه دو سیما به روی آنتن برود.

 

اخبار , اخبار فرهنگی, کلاه قرمزی و جام جهانی

 

اخبار فرهنگی - سينما خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------