در جشنواره فیلم مسکو «انارهای نارس» چهارم شد



اخبار,اخبار فرهنگی,در جشنواره فیلم مسکو «انارهای نارس» چهارم شد

اخبار فرهنگی - در جشنواره فیلم مسکو «انارهای نارس» چهارم شد

منتقدان روسی به فیلم «انارهای نارس» رتبه چهارم را دادند.

فیلم «انارهای نارس» با کارگردانی مجیدرضا مصطفوی که در جشنواره مسکو شرکت کرده بود توانست رتبه چهارم را در جدول ارزشگذاری منتقدان این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

«انارهای نارس» نخستین فیلم این کارگردان است که در بخش مسابقه جشنواره بین المللی مسکو شرکت کرده و توانسته توجه منتقدان و مخاطبان این جشنواره را به خود جلب کند.

به گزارش روابط عمومی این فیلم، مجیدرضا مصطفوی تهیه کننده و کارگردان این فیلم به همراه آرش الیاسی مجری طرح، یکی از میهمانان ویژه آژانس خبری هالیوود ریپورتر مسکو بودند و درباره این فیلم سخن گفتند.

کارگردان «انارهای نارس» در این جلسه از تجربه فیلمسازی مستقل در ایران سخن گفت و به مقایسه آن با دیگر کشورها پرداخت. او همچنین از اهمیت برگزاری فستیوال‌های فیلم با درجه کیفی الف و حمایت از فیلم‌های مستقل در این فستیوال‌ها سخن گفت.

کارگردان «انارهای نارس» به اهمیت تولید فیلم چند ملیتی با سرمایه‌گذاری کشورهای مختلف اشاره کرد و پیشنهاد تاسیس یک موسسه حمایت از فیلم‌های بین‌المللی با حضور تهیه‌کننده‌هایی از کشورهای مختلف و تولید فیلم‌هایی با مضامین انسانی را در کنار جشنواره مسکو داد که مورد توجه قرار گرفت.

آرش الیاسی مجری طرح فیلم «انارهای نارس» نیز به هزینه‌های ساخت یک فیلم مستقل و راههای صرفه‌جویی در تولید یک اثرمستقل سینمایی در ایران اشاره کرد.

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------