آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

مجموعه«طاهره»در راه تولید برای«عید نوروز»+تصاویر



اخبار , اخبار فرهنگی,برنامه های عید نوروز,تصاویر مجموعه طاهره

 

قربانعلی طاهرفر فعال حوزه سینما و تلویزیون اظهار داشت: ساخت مجموعه ای ۱۳ قسمتی با عنوان «طاهره» را در دست دارم که در مرحله پایانی تدوین است و پس از ایام عید نوروز از شبکه استانی سهند و شبکه «شما» پخش خواهد شد.

طاهرفر کارگردان تلویزیون اظهار داشت: این مجموعه تلویزیونی قصه زنی به نام طاهره را روایت می کند که پس از مرگ همسرش تلاش می کند تا چرخ تولید کارگاه شوهرش از رونق نیافتد و به فعالیتش ادامه دهد.

اخبار , اخبار فرهنگی,برنامه های عید نوروز,تصاویر مجموعه طاهره


وی در ادامه عوامل ساخت این مجموعه را معرفی کرد و گفت: سعید محمد پناه در مقام تصویربردار، نادر ساعی ور نویسنده و تدوینگر، هادی سلیمان زاده به عنوان صدابردار، بهرنگ فیلا موسیقی و ناصر خیری در مقام تهیه کننده با ما در ساخت این فیلم همکاری داشتند. ضمن اینکه لعیا میرنصیری، هادی افتخارزاده، سجاد راسی، فاطمه منوچهری، مینا اکبری، فیروزه نعمتی، ماهرخ رفیع زاده و بابک محمودی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,برنامه های عید نوروز,تصاویر مجموعه طاهره


طاهرفر افزود: این فیلم سینمایی در صورت تأمین بودجه به تهیه کنندگی جمال شورجه ساخته خواهد شد که به قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز می پردازد و ما برای ساخت این فیلم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بودجه مورد نیاز تأمین شود و بلافاصله پس از تأمین بودجه در ایام زمستان وارد مرحله تولید خواهیم شد.


وی در ادامه این بحث اظهار داشت: از صمیم قلب دوست دارم که اولین اثر سینمایی ام مربوط به اتفاق انقلاب باشد و جای خالی فیلمی با این موضوع را در سینمای کشور به شدت احساس می کنم.

اخبار فرهنگی - سینماپرس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------