آخرین اخبار فرهنگی - هنری

مهاجرت هنرمندان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

شغل‌های بازیگرانی که مهاجرت کردند، چیست؟

مهاجرت هنرمندان هرچند در سال‌های اخیر روند صعودی داشته، اما تصاویر منتشرشده از برخی از آن‌ها نشان می‌دهد که حال و روز چندان…

پخش آيتم «پ نه پ» از راديو



 

برنامه "پنجشنبه صد در صد" با رويکرد طنز هر هفته پنجشنبه از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ از راديو تهران پخش مي‌شود.

 

امير حسين ثقفي، سردبير برنامه راديويي " پنجشنبه صد در صد" گفت: برنامه "پنجشنبه صد در صد" از ديگر برنامه هايي است که در استوديو صداي شهر توليد و پخش مي‌شود، اين برنامه راديويي با رويکرد شهري و طنز از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ پنجشنبه هر هفته از راديو تهران روي موج اف.ام رديف ۹۴ پخش مي شود.

ثقفي با بيان اينکه در برنامه " پنجشنبه صد درصد " موضوع هفته شهر تهران به صورت طنز مطرح مي شود، افزود: در اين برنامه معضلات و مشکلات شهري در قالب طنز بيان مي شود. در آيتم " انتقاد البلد افشنگ " کاتب به بيان مشکلات بلديه مي پردازد، اين آيتم پنج شنبه هر هفته، با صداي وحيد رونقي، از استوديو صداي شهر شبکه راديويي تهران پخش مي شود.

کاريصداتور آيتم شعرهاي طنز "پنجشنبه صد در صد" است که متناسب با محتوا و موضوع برنامه برخي از مشکلات شهر تهران در قالب شعر طنز بيان مي شود، در اين بخش جديد ترين شعرهاي طنز از شاعران طنزپرداز کشور ارايه مي شود.

در آيتم چند راه حل ساده، از مردم خواسته مي‌شود تا راهکارهاي خود را براي حل مشکلات و مسائل شهري ارايه دهند تا در غالب طنز بيان شود.

وي در ادامه يادآور شد: آيتم «پ نه پ» يکي از پر مخاطب‌ترين آيتم‌هاي "پنجشنبه صد در صد " به شمار مي رود که در فواصل مختلف برنامه پخش مي شود و مورد استقبال مخاطبان نيز قرار گرفته است. مجيد حبيبي، گوينده آيتم په نه په در اين بخش به تمامي مواردي که هر روز در زندگي شهري با آنها سر و کار داريم، از دريچه طنز نگاه مي‌کند.

ثقفي خاطرنشان کرد: در برنامه "پنجشنبه صد در صد" همچنين اجراي کوتاه نمايش و چند زاويه مختلف در برخورد با موضوع و جامعه امروز شهري را خواهيم داشت و در آيتم پرانتز باز، نکات ريز زندگي شهري در قالب طنز و با زباني ساده تر بيان مي شود. بخش ديگري از برنامه را نمايش راديويي، تلفن ها و پيامک ها، گزارش ها و نوشته هاي مردمي در دل خود جاي داده است.

اسماعيل باستاني، تهيه کننده؛ احسان کرمي، گوينده؛ ميثم عبدي، وحيد رونقي و مجيد حبيبي بازيگر؛ سينا محمد حسن، ارتباطات؛ محمد جواد رفيع پور، هماهنگي؛ محمد رضا مير حسيني، گزارشگر و مهرداد محمد رضا، صدابردار در اين برنامه همکاري دارند.... /
ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------